صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۷ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳
وزارت امور خارجه بحرین در بیانیه‌ای حمله به ایران را محکوم کرده و "نگرانی عمیق خود را از تداوم افزایش تنش‌ها و عملیات نظامی در خاورمیانه" اعلام کرد و نسبت به پیامد‌های خطرناک این تحولات بر غیرنظامیان و وخامت اوضاع انسانی هشدار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: وزارت امور خارجه بحرین در بیانیه‌ای حمله به ایران را محکوم کرده و "نگرانی عمیق خود را از تداوم افزایش تنش‌ها و عملیات نظامی در خاورمیانه" اعلام کرد و نسبت به پیامد‌های خطرناک این تحولات بر غیرنظامیان و وخامت اوضاع انسانی هشدار داد.
 
وزارت امور خارجه بحرین در بیانیه‌ای حمله به ایران را محکوم کرده و "نگرانی عمیق خود را از تداوم افزایش تنش‌ها و عملیات نظامی در خاورمیانه" اعلام کرد و نسبت به پیامدهای خطرناک این تحولات بر غیرنظامیان و وخامت اوضاع انسانی هشدار داد.
 
وزارت خارجه بحرین بار دیگر از جامعه بین‌المللی خواست که مسئولیت خود را در راستای توقف فوری، جامع و پایدار آتش‌بس در منطقه به عهده گیرد.
 
بحرین همچنین از تمام طرف‌های درگیر خواست خویشتن‌داری کنند و اولویت را به کاهش تنش‌ها بدهند تا از گسترش جنگ و درگیری جلوگیری شود. این وزارتخانه بر لزوم احیای مذاکرات صلح تأکید کرد تا امنیت و ثبات منطقه‌ای تحقق یابد و حقوق مردم منطقه برای زندگی با امنیت، صلح و رفاه حفظ شود.