صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳
رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد حمله اسرائیل به ایران اگرچه نقض واضح قوانین بین‌المللی است اما کوچکتر و بی‌ارزش‌تر از آن است که محکوم شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد حمله رژیم صهیونیستی به ایران اگرچه نقض واضح قوانین بین‌المللی است اما کوچکتر و بی‌ارزش‌تر از آن است که محکوم شود.
 
«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای گفت: حمله رژیم صهیونیستی به ایران اگرچه تجاوز به یک کشور مستقل دارای حاکمیت و نقض واضح قوانین بین‌المللی از سوی رژیم تروریستی اسرائیل و حامی آن آمریکا است اما حقیرتر و کوچکتر از آن است که محکوم شود.
 
مقتدی صدر گفت: پاسخ اسرائیل ضعیف بود و نشان دهنده میزان سردرگمی و نگرانی شدید رژیم و حامیان آن به دلیل ثبات موضع ایران و شجاعت گروه‌های مقاومت در فلسطین و لبنان با رهبری ۲ شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و شهید یحیی السنوار، رهبر حماس است.
 
مقتدی صدر گفت: ثابت شد که این رژیم و قلدری آن سست‌تر از خانه عنکبوت و در ضعفی بی‌سابقه است. از همین جا از کشورهای عربی و اسلامی و تمام دوستداران بشریت و صلح می‌خواهیم بر گروه‌های استکبار جهانی برای توقف کشتار کودکان و غیرنظامیان و تعدی به کشورهای مستقل و نیروهای یونیفل و بیمارستان‌ها و خبرنگاران و از قبیل آن فشار بیاورند. همچنین همه باید اسرائیل را تحریم و سفارتخانه‌هایش را ببندند و تعامل با آن را جنایت بدانند و حکم جلب بنیامین نتانیاهو را برای ممانعت از خطر جنگ جهانی اجرا کنند.
 
وی تأکید کرد: ما امیدواریم تمام کشورهای عربی و اسلامی مثل عربستان حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کنند.