صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳
دولت یمن در صنعاء تاکید کرد که تجاوز رژیم اسرائیل به ایران تلاشی شکست خورده برای تضعیف محور مقاومت است و همه امت اسلام باید در برابر این تجاوزگری که تمام منطقه را هدف قرار داده، بایستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: دولت یمن در صنعاء تاکید کرد که تجاوز رژیم اسرائیل به ایران تلاشی شکست خورده برای تضعیف محور مقاومت است و همه امت اسلام باید در برابر این تجاوزگری که تمام منطقه را هدف قرار داده، بایستند.

دولت یمن در صنعاء در بیانیه ای  اعلام کرد: تجاوز رژیم اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرده و بر همبستگی خود با ملت و دولت ایران تاکید می کنیم.

در این بیانیه آمده است ملت و  دولت ایران به سبب پایبندی ثابت به دفاع از حقوق ملت های لبنان و فلسطین در معرض این تجاوز قرار گرفتند.

این بیانیه افزود موضع ایران در قبال مسئله فلسطین، برای همه شناخته شده است و حمایت آن از مقاومت بر ضد اشغالگری و تجاوزگری رژیم اسرائیل، نور  امید برای ملت های منطقه است.

در این بیانیه آمده است تجاوز رژیم اسرائیل به ایران تلاش مأیوسانه برای منحرف کردن نگاهها از جنایاتش وحشیانه و تلاش شکست خورده برای تضعیف محور مقاومت است.

دولت یمن افزود از امت اسلام و عربی می خواهیم همگی در یک صف واحد در برابر این تجاوزی بایستند که نه تنها ایران بلکه همه منطقه را هدف قرار داده است.