صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳
جنبش حماس اعلام کرد با شدیدترین الفاظ تجاوزات اسرائیل به چند استان ایران را محکوم و عملکرد پدافند هوایی را تحسین می‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: جنبش حماس اعلام کرد با شدیدترین الفاظ تجاوزات رژیم صهیونیستی به چند استان ایران را محکوم و عملکرد پدافند هوایی را تحسین می‌کنیم.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای اعلام کرد: با شدیدترین الفاظ تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران با هدف قراردادن مراکز نظامی در چند استان را محکوم می‌کنیم و آن را نقض آشکار حاکمیت ایران و تشدید تنش با هدف قراردادن امنیت منطقه و امنیت مردم آن می‌دانیم که رژیم اشغالگر را مسئول کامل عواقب این تجاوز با حمایت آمریکاست.

این جنبش افزود: این تهاجم ماهیت اشغالگر جنایتکار را که هنوز خون غیرنظامیان بی‌گناه در غزه، لبنان و دیگر مردم منطقه را با تکیه بر پوشش جنایتکارانهٔ نظامی و سیاسی دولت آمریکا و برخی پایتخت‌های غربی آشکار می‌کند.

در این بیانیه آمده است: آمادگی پدافند هواییِ ایران و پاسخ آن به حملهٔ صهیونیست‌ها را که موفق شد اثربخشیِ آن را خنثی کند و جایگاه ملت‌های آزاده، مقاومت دلیرانه‌شان و مبارزه با سلطهٔ صهیونیستی و آمریکایی را تقویت کند، تحسین می‌کنیم.

جنبش حماس تاکید کرد: ما بر همبستگی با ایران در برابر استکبار و بی‌قانونی رژیم صهیونیستی می‌ایستیم و از مواضع شجاعانهٔ ملت ایران و رهبریِ آنها در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانهٔ آنها قدردانی می‌کنیم.

گفتنی است صبح امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعاتی پس از شنیده شدن صدای انفجار در شهرهای مختلف،  پدافند هوایی کشور اعلام کرد که اسرائیل نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده است. همچنین ارتش اعلام کرد که در این حمله، دو نفر شهید شدند.