صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۰۴ آبان ۱۴۰۳
ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور در برنامه کلاب هاوس، گفت: من ۱۶ مرداد انصراف دادم آقای پزشکیان با مقامات عالی کشور مشورت‌هایی انجام دادند، من در موقعیتی نیستم که از طرف دیگران صحبت کنم. وی افزود: روزی که به من بگویند به تو نیازی نداریم و به دانشگاه برو روز خوشحالی من است! تا آن روز من این کاری که رئیس جمهور به من دادند را انجام می‌دهم. قصد استعفا ندارم. آقای رئیس جمهور هم با کمال بزرگواری ایستاده اند و مشغول پیگیری هستند و من خیلی آن را درگیر این مسائل نمی‌کنم.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جماران: ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور در برنامه کلاب هاوس، گفت: من ۱۶ مرداد انصراف دادم آقای پزشکیان با مقامات عالی کشور مشورت‌هایی انجام دادند، من در موقعیتی نیستم که از طرف دیگران صحبت کنم.
 
وی عنوان کرد: به هر حال، آن روزی که اولین ملاقات دولت با مقام معظم رهبری بود، آقای پزشکیان به من گفتند که ما مشورت کردیم و شما به کارت برگردد و همه اختیارات معاون راهبردی کارت را انجام بده.
 
او افزود: روزی که به من بگویند به تو نیازی نداریم و به دانشگاه برو روز خوشحالی من است! تا آن روز من این کاری که رئیس جمهور به من دادند را انجام می‌دهم. قصد استعفا ندارم. آقای رئیس جمهور هم با کمال بزرگواری ایستاده اند و مشغول پیگیری هستند و من خیلی آن را درگیر این مسائل نمی‌کنم.