صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۳
غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴ در پاسخ به ثابتی نوشت: «نمیدونم چرا بعضى‌ها یاد نمیگیرند وقتى میخوان اسم کسى را بیارن به رسم ادب از کلمه آقا استفاده کنند. واسه خودم نمیگم، واسه آقایان ‎پزشکیان و ‎پورمحمدی و بقیه میگم. ضمنا سوژه گیرت نمیاد، ‎بنزین، در ‎تلفیق گران نمیشود و هم دلسوز مردم و هم متوجه درد مردم هستیم.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴ در پاسخ به ثابتی نماینده تهران گفت که بنزین در کمیسیون تلفیق گران نمی‌شود.

به گزارش انتخاب، امیرحسین ثابتی نماینده تهران با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به انتخاب غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴و همچنین ریاست پورمحمدی در سازمان برنامه و بودجه مدعی شد که در این شرایط «مسیر دولت برای تصویب بودجه دلخواهش راحت تر شد.»

ثابتی همچنین نوشت: «در این شرایط دست مسعود پزشکیان رئیس جمهور برای گران کردن بنزین و سایر کالاهای اساسی بازتر شده است. آیا مجلس مقابل کوچک شدن سفره مردم می‌ایستد؟»

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴ نیز در پاسخ به ثابتی نوشت: «نميدونم چرا بعضى ها ياد نميگيرند وقتى ميخوان اسم كسى را بيارن به رسم ادب از كلمه آقا استفاده كنند. واسه خودم نميگم،واسه آقايان ‎پزشکیان و ‎پورمحمدی و بقيه ميگم.ضمنا سوژه گيرت نمياد، ‎بنزين ، در ‎تلفيق گران نميشود و هم دلسوز مردم و هم متوجه درد مردم هستيم.»