صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۰۳ آبان ۱۴۰۳
سرمربی شهرداری آستارا نسبت به شرایط این تیم گلایه‌های زیادی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسن اشجاری، سرمربی شهرداری آستارا که تیمش روز گذشته در جریان هفته هشتم لیگ یک با نتیجه دو بر صفر به مس شهربابک باخت، درباره وضعیت این تیم که در حال حاضر با 2 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد گفت:

«از شرایط تیم خبر داشتم و می‌دانستم که اوضاع خوبی ندارد ولی آمدم. بازی قبلی ما روی نیمکت فقط یک گلر داشتیم و دو بازیکن ذخیره مصدوم. باز خدا را شکر که امروز چهار بازیکن به ما اضافه شدند هرچند بدن هیچکدامشان آماده نیست. »

او افزود:
«در کل تیم ما همین است. دریافتی خوب نداریم. همین الان نمی‌دانیم که کی و چگونه باید به آستارا برگردیم. شرایط خیلی سخت است اما متاسفانه باید بگویم که با همین شرایط باید ادامه دهیم. این تیم را خودم از لیگ دو به لیگ یک آوردم و قدرش را می‌دانم. امیدوارم مسئولان و مردم آستارا فقط درک کنند که ما در چه شرایطی هستیم.»

سرمربی شهرداری آستارا در ادامه بیان مشکلات تیمش گفت:
«در 48 ساعت گذشته نتوانستم با هیچ مسئولی از تیم صحبت کنم. حتی تلفنی هم موفق به صحبت با آنها نشدم. ایرادی ندارد. آنها من را گذاشته‌اند و پشت من قایم شدند. تا روز آخر هم می‌مانم چون می‌دانستم دارم وارد چه مردابی می‌شوم. باید این را قبول کنیم که ما در لیگ یک شاهد جنگ نابرابر بین خودمان و حریفان هستیم.»

اشجاری به حمایت محمود فکری نیز پرداخت:
«امیدوارم زودتر محمود فکری به نیمکت مس شهربابک برگردد. ایشان بزرگ و افتخار من است. هیچوقت جز خوبی چیز دیگری از ایشان ندیدم. کسانی که صراحت بیان دارند در دلشان چیزی نیست و محمود فکری هم یکی از این افراد است.»