صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: برای جهاد و مبارزه از نظر دیپلماتیک امکان اینکه مردم ایران، پاکستان و افغانستان بتوانند حضور مستقیم داشته باشند مقدور نیست البته تاکنون مقداری از مسیرها و راه‌ها بازتر شده است.وی اظهار داشت: دشمن هر غلط دیگری کند بیشتر این مسیر باز می شود و مشتاق هستیم که این مسیر جهاد باز شود. رژیم صهیونیستی دیگر تمام شده است و مهمات آن را نیز آمریکا تامین می کند، رژیم صهیونیستی امروز توانش در جبهه تمام شده و نمی‌تواند در مقابل مقاومت بایستد. آمریکا و انگلیس آمدند تا مسیر دریایی رژیم صهیونیستی را باز کنند و امروز مقاومت در راه جنگ با آمریکا و انگلیس است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مقاومت اسلامی با جهان استکبار در جنگ و درگیری است چرا که کار رژیم اسرائیل خیلی وقت پیش تمام شده است. 
 
سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید یحیی سنوار که صبح امروز سه‌شنبه اول آبان در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید سنوار اسطوره مقاومت و الهام بخش جوانان بود، جوان های ایران امروز به شدت مشتاق حضور در جبهه برای پاکسازی و محو رژیم صهیونیستی هستند.
 
وی گفت: از سوی گروه‌های مقاومت درخواستی برای نیروی رزمنده نشده اما این جوانان قانع نمی شوند، این درخواست‌ها با دیدن صحنه‌های خشونت چندین برابر شده است.
 
نقدی ادامه داد: برای جهاد و مبارزه از نظر دیپلماتیک امکان اینکه مردم ایران، پاکستان و افغانستان بتوانند حضور مستقیم داشته باشند مقدور نیست البته تاکنون مقداری از مسیرها و راه‌ها بازتر شده است.
 
وی اظهار داشت: دشمن هر غلط دیگری کند بیشتر این مسیر باز می شود و مشتاق هستیم که این مسیر جهاد باز شود. رژیم صهیونیستی دیگر تمام شده است و مهمات آن را نیز آمریکا تامین می کند، رژیم صهیونیستی امروز توانش در جبهه تمام شده و نمی‌تواند در مقابل مقاومت بایستد. آمریکا و انگلیس آمدند تا مسیر دریایی رژیم صهیونیستی را باز کنند و امروز مقاومت در راه جنگ با آمریکا و انگلیس است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: امروز مقاومت اسلامی با جهان استکبار درگیر است، اگر نه کار اسرائیل تمام شده و جوانان آماده هستند برای پاکسازی بیایند و ان شاء الله همه در بیت المقدس نماز خواهیم خواند.