صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳
محسن آرمین؛ رییس دفتر سیاسی حزب توسعه ملی در واکنش به انتشار سخنان آقای میرباقری در صداوسیما نوشت: خدا رحمت کند شهید مطهری را، نیست که ببیند چه کسانی جایش را گرفته‌اند. آقایان به چه زبانی بگوییم شما شیفته قدرت و فاقد صلاحیت اخلاقی و علمی برای نمایندگی دین خدا هستید. دست از سر دین بردارید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن آرمین، با انتشار یادداشتی به اظهارات اخیر سید محمد مهدی میرباقری واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب، محسن آرمین؛ رییس دفتر سیاسی حزب توسعه ملی در واکنش به انتشار سخنان آقای میرباقری در صداوسیما در کانال تلگرامی خود نوشت: «با شنیدن سخنان آقای میرباقری خلف شایسته مرحوم مصباح که گفته است «اگر برای تحقق آرمان‌ها نیمی از مردم دنیا هم کشته شوند می‌ارزد»، یاد این جمله مرحوم مطهری در کتاب علل گرایش به مادی‌گری افتادم:

«هر وقت و هر زمان که پیشوایان مذهبی مردم- که مردم در هر حال آن‌ها را نماینده واقعی مذهب تصوّر می‌کنند- پوست پلنگ می‌پوشند و دندان ببر نشان می‌دهند… بزرگترین ضربت بر پیکر دین و مذهب به سود مادّیگری وارد می‌شود.»

خدا رحمتش کند نیست که ببیند چه کسانی جایش را گرفته‌اند. آقایان به چه زبانی بگوییم شما شیفته قدرت و فاقد صلاحیت اخلاقی و علمی برای نمایندگی دین خدا هستید. دست از سر دین بردارید. »