صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳
مربی آلمانی بارسا برابر نخستین تصمیم بزرگش در بازی سرنوشت‌ساز مقابل بایرن مونیخ قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با مصدومیت اریک گارسیا، سرمربی بارسلونا باید تصمیم بگیرد که چه کسی به مارک کاسادو برای مواجهه با تیم آلمانی در مونت‌جوییک ملحق خواهد شد.

پس از پیروزی پرگل ۵-۱ مقابل سویا در اولین بازی از چهار چالش سخت، بارسا چهارشنبه به مصاف بایرن می‌رود و سپس روز شنبه به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت. حساب‌های زیادی با تیم آلمانی وجود دارد که باید تسویه شود، پس از شکست‌های سنگینی که در سال‌های اخیر بارسا از بایرن متحمل شده است، فلیک، که در زمان حضورش در بایرن نیز بارسا را سخت تحت فشار قرار داده بود (8-2 تاریخی)، موظف است بهترین ترکیب خود را برای مقابله با تیم سابقش انتخاب کند.

مصدومیت غیرمنتظره اریک گارسیا در گرم کردن قبل از بازی با سویا باعث شد تا سرمربی مجبور شود آنسو فاتی را به ترکیب اصلی بیاورد و پدری را به عنوان همراه کاسادو قرار دهد تا رافینیا گاهی به عنوان مهاجم پشت سر لواندوفسکی بازی کند و در دیگر مواقع به جناحین برود تا آنسو به عنوان هافبک بازی کند.

با توجه به اینکه اریک برای بازی با بایرن در دسترس نیست، هانسی فلیک باید اولین تصمیمات بزرگ خود را به عنوان سرمربی بارسا در انتخاب ترکیب اصلی بگیرد. پس از بازگشت مصدومانی چون گاوی و فِرمین که چند دقیقه‌ای در برابر سویا بازی کردند و همچنین دنی اولمو که روی نیمکت بود اما به میدان نرفت، سرمربی آلمانی گزینه‌های زیادی برای پر کردن تنها نقطه ابهام ترکیب اصلی برای مواجهه با تیم بایرن خواهد داشت.

در ابتدا، منطقی‌ترین گزینه بین بازیکنانی که از مصدومیت بازگشته‌اند، فرانکی دی یونگ خواهد بود که در چند بازی اخیر دقایقی را بازی کرده است و به طور کلی قرار بود در بازی مقابل سویا به عنوان بازیکن اصلی در کنار کاسادو قرار گیرد، اما در نهایت به دلیل برخی ناراحتی‌های عضلانی روی نیمکت ماند.

اگر فلیک به دی یونگ اعتماد نکند، فرمین لوپز، دنی اولمو یا گاوی می‌توانند گزینه‌های جایگزین باشند، هرچند با توجه به سابقه هانسی فلیک با بازیکنانی که از مصدومیت برگشته‌اند، به نظر می‌رسد او مستقیماً یکی از آن‌ها را به عنوان بازیکن اصلی انتخاب نخواهد کرد.

در واقع، اگر گزینه انتخابی فرنکی دی یونگ نباشد و او نخواهد روی تازه‌واردها که مصدومیت را پشت سر گذاشته‌اند ریسک کند، فلیک می‌تواند به پابلو توره اعتماد کند که در برابر سویا دو گل زد در حالی که تنها یازده دقیقه در زمین بازی کرده است.