صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۸ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش کردیم در تنظیم لایحه بودجه همه اقشار را ببینیم، گفت: در تنظیم احکام‌ بودجه انطباق با برنامه هفتم همواره مدنظر بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش کردیم در تنظیم لایحه بودجه همه اقشار را ببینیم، گفت: در تنظیم احکام‌ بودجه انطباق با برنامه هفتم همواره مدنظر بوده است.

به گزارش «انتخاب»،  مسعود پزشکیان در جریان تقدیم بودجه ۱۴۰۴ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کردیم در تنظیم لایحه بودجه همه اقشار را ببینیم و اعداد را واقعی ببینیم.

رئیس جمهور گفت: این بودجه با ساعت‌ها کار کارشناسی روسای دانشگاه‌ها، روسای کمیسیون‌ها و دوستان دیگر نوشته شده است.

وی افزود: در تنظیم این سند انطباق احکام‌ بودجه با برنامه هفتم همواره مدنظر بوده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: احکام برنامه منطبق بر اصل عدالت و نبود تبعیض است. امسال برای اولین بار تمام موارد فرا بودجه تمام منابع و مصارف و سازمان هدفمندی یارانه ها در درون بودجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در بخش دوم لایحه کلیات اعتبار در قالب برنامه اجرایی تقدیم مجلس خواهد شد. مثلا  به طور خاص برنامه افزایش تولید نفت، ایجاد ظرفیت تولید دارو با بخش خصوصی دیده شده است. در بخش عدالت محوری رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر را مشخص کرده است. به دنبال این بودیم که منزلت و مشارکت مردم حفظ شود و در اقتصاد نقش داشته باشند.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما برای پرداخت گندم‌کاران مشکل داشتیم به دلیل کمبود بودجه‌، با مقام معظم رهبری باید برای برداشت صندوق صحبت می‌کردیم، مشکل حل شد و امروز  پرداخت می‌شود.