صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت: قطعا جزیره بوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه‌های مسکن در جزیره به اجرا می‌رسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت: قطعا جزیره بوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه‌های مسکن در جزیره به اجرا می‌رسد.

ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت: مصوب قانونی داریم که در جزیره تمام ایرانی بوموسی برای ساکنین و کسانی که علاقمند به سکونت در ایران جزیره هستند، مسکن سازی کنیم و مصوبه ساخت ۱۱۰ واحد به استان ابلاغ شد و به زودی عملیات ساخت آغاز می‌شود.  

وی با بیان اینکه جزیره بوموسی را به عنوان ملک خودمان می‌دانیم که می‌توانیم در ان منطقه دخل و تصرف کنیم، تاکید کرد: تمام اراضی جزیره بوموسی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان اراضی ملی در سازمان ملی زمین و مسکن ثبت شده‌است.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: قطعا جزیره بوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه‌های مسکن در جزیره به اجرا می‌رسد.

مالکی ادامه داد: در بحث واگذاری مسکن طبق ضوابط، اولویت با ساکنان جزیره است، اما در اولویت بعدی هر فردی که متقاضی سکونت در این جزیره باشد می‌تواند در این جزیره صاحبخانه شود.