صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳
نتایج آلومینیوم اراک نشان می‌دهد این تیم دچار تحول بسیار بزرگی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آلومینیوم اراک با پیروزی مقابل فولاد خوزستان، به امتیاز 12 و جایگاه ششم جدول رسید. اتفاقی که نه تنها وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی را بهتر می‌کند بلکه تغییر نگاه‌ها به نماینده اراک را هم تغییر می‌دهد.

آنها با برد 4 بر 2 مقابل فولاد مدعی به این جایگاه رسیدند و در دومین بازی پشت سر هم توانستند چهار گل به حریف خود بزنند. نه تنها این تعداد گل مقابل فولاد کار هر تیمی نیست، بلکه برد 4 بر صفر در ورزشگاه فولادشهر مقابل ذوب آهن هم دستاورد بزرگی است.

آلومینیوم فصل جدید را با 3 مساوی و 2 باخت، همچنین 2 گل زده و 6 گل خورده شروع کرد و از 5 هفته ابتدایی فقط 3 امتیاز داشت اما به یکباره موتور این تیم روشن شد. شاگردان حسینی بعد از باخت به پرسپولیس به خودشان آمدند و نه تنها دیگر نباختند، بلکه فقط بردند!

ایرالکو در این سه بازی توانست خیبر را با یک گل شکست دهد و هر یک از دروازه‌های ذوب آهن و فولاد را چهار مرتبه باز کند تا با آمار 9 گل زده و 2 گل خورده در دو بازی نشان دهد در مقایسه با شروع فصل چقدر متحول شده است.

تیم مجتبی حسینی هنوز در خانه نباخته و فعلا با 11 گل زده در کنار تراکتور بهترین خط حمله‌های لیگ بیست و چهارم تا به اینجای کار را تشکیل می‌دهند.

عکس‌ها: میثم میرزایی