صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان داشت: در بامداد بیست و ششم مهرماه سال جاری در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۵ نفر پسر بچه ۱۳ و ۱۴ ساله بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح و به درمانگاه منتقل شده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از تیراندازی در مراسم عروسی با 5 مصدوم و دستگیری ضارب خبر داد.
 
 سرهنگ سیدمحمد یوسفی، بیان داشت: در بامداد بیست و ششم مهرماه سال جاری در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه 5 نفر پسر بچه 13 و 14 ساله بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح و به درمانگاه منتقل شده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد شخصی به هویت معلوم که در مراسم عروسی حضور داشته است حین فشنگ گذاری بر روی اسلحه ساچمه زنی به صورت ناگهانی و سهوی یک عدد فشنگ از روی اسلحه وی خارج و منجر به مجروحیت افراد مذکور می‌شود.
 
فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: ماموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را جهت دستگیری ضارب آغاز و در کمترین زمان ممکن متهم را دستگیر و اسلحه‌ای که با آن تیراندازی کرده بود را نیز کشف کردند.
 
یوسفی با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تیراندازی سهوی به سمت مصدومان، از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی خبر داد.
 
این مقام انتظامی گفت: تیراندازی در مراسم‌های جشن و عروسی از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود و به همین جهت پلیس قاطعانه با خرید و فروش و نگهداری سلاح های غیر مجاز برخورد می کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت گیرد.