صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: نظر شخصی‌ام این است که فیلترینگ اصلا هیچ اثری بر روی فعالیت‌های اقتصادی نگذاشته است، فقط یک مقداری فعالیت‌ها را در فضای مجازی محدود و کند کرده است بنابراین طبیعی است که حل این مساله در اولویت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایلنا: وزیر اقتصاد و دارایی گفت: نظر شخصی‌ام این است که فیلترینگ اصلا هیچ اثری بر روی فعالیت‌های اقتصادی نگذاشته است، فقط یک مقداری فعالیت‌ها را در فضای مجازی محدود و کند کرده است بنابراین طبیعی است که حل این مساله در اولویت است.
 
عبدالناصر همتی درباره صحبت‌هاش در خصوص رفع فیلترینگ که گفته بود این مساله یکی از اولویت‌های دولت است و باید هر چه سریع‌تر درخصوص آن تصمیم‌گیری کنیم، گفت: اصلا بحث من این چیزها نبود و چیزی که گفتم هم اینگونه که منعکس شده نبود.
 
وزیر اقتصاد و دارایی تاکید کرد: نظر شخصی‌ام این است که فیلترینگ اصلا هیچ اثری نگذاشته است، فقط یک مقداری فعالیت‌های اقتصادی را در فضای مجازی محدود و کند کرده است بنابراین طبیعی است که حل این مساله در اولویت است.
 
وی ادامه داد: با این حال، این مساله، کاری نیست که من پیگیری کنم. من وزیر اقتصاد هستم و نظرم را گفته‌ام ان‌شاالله مسئولین مربوطه پیگیری می‌کنند.