صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۲ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳
 مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تانکر حامل سوخت نفت در محور جاده‌ای میمه ـ دلیجان در محدوده قرقچی واژگون و دچار حریق شد. راننده‌ تانکر نیز مصدوم شد و هم‌اکنون در بیمارستان تحت‌ درمان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تانکر حامل سوخت نفت در محور جاده‌ای میمه ـ دلیجان در محدوده قرقچی واژگون و دچار حریق شد. راننده‌ تانکر نیز مصدوم شد و هم‌اکنون در بیمارستان تحت‌ درمان است.
 
منصور شیشه‌فروش بیان کرد: در ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه امروز (۲۷مهرماه) این حادثه رخ داد. بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی شهرداری‌ میمه و وزوان و لایبید با هدف اطفای حریق و مواد سوختی جاری‌شده، به محل اعزام شدند. همچنین ۴ تیم عملیاتی نیز از پایگاه‌های امداد جاده‌ای اورژانس و جمعیت هلال‌احمر در محل انفجار حضور یافتند.
 
وی یادآور شد: تیم‌های راهداری اداره راه با پشتیانی ماشین‌آلات سنگین و جراثقال نیز نسبت به  انتقال تانکر به حاشیه جاده، ایمن‌سازی و پاکسازی محل حادثه اقدام کردند. تیم ترافیکی پلیس راه نیز با هدف بررسی و کنترل ترافیک در محل حاضر شد.
 
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی است، اظهار کرد: در حال حاضر، با تلاش عوامل مدیریت بحران شهرستان، راهداری پلیس و دستگاه‌های امدادی، این محور بازگشایی و ایمن‌سازی شده است. ترددها نیز به‌صورت عادی در جریان است.
 
به گزارش ایسنا، این تانکر از مبدأ عسلویه به سمت اراک در تردد بود.