صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳
امام جمعه اهواز تصریح کرد: آمریکا بداند ما به ناچار با آمریکا و قدرت‌ها شاخ به شاخ خواهیم شد و امت اسلامی اراده کرده است شاخ آمریکا را برای همیشه بشکند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به انتشار خبر شهادت یحیی سنوار رهبر حماس گفت: این افراد با کینه‌ورزترین دشمنان اسلام یعنی یهود می‌جنگند.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۷ مهرماه) با توصیه به رعایت تقوای الهی و سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: باید تلاش شود فرزند صالح تربیت شود و پدر و مادر و همه فرهنگ‌سازان باید این شیوه تربیت فرزند را یاد بگیرند.

او افزود: ماموریت اصلی ما تربیت سربازان امام زمان(عج) است. پدر و مادر و دیگر افرادی که در تربیت نقش دارند باید برای فرزندان الگو ارائه کنند زیرا فرزند، آن چیزی که می‌خواهیم و می‌گوییم را نمی‌شنود و آنچه می‌شود که می‌بیند و ما هستیم. همچنین باید به گونه‌ای حرف بزنیم و رفتار کنیم که دوست داریم فرزندان‌مان آن گونه باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: کودکان، بسیاری از رفتارهای مثبت و منفی را از همبازی‌های‌شان یاد می‌گیرند و باید به این موضوع توجه شود. امیدواریم بتوانیم نسل سالم و صالح و یاور امام زمان (عج) تربیت کنیم.

وی با اشاره به شهادت یحیی سنوار عنوان کرد: در خبرها آمده که رهبر حماس به شهادت رسیده است. این افراد با کینه‌ورزترین دشمنان اسلام یعنی یهود می‌جنگند اما باید بدانیم اسلام قائل به شخص نیست و انقلاب اسلامی ما هم قائل به شخص نیست. در کربلا در یک روز ۷۲ نفر رفتند، رئیس جمهور ما و رهبران حزب‌الله و حماس رفتند، اما آیا حرکت ما ایستاد یا آیا حرکت حزب‌الله یا لبنان متوقف شد؟ این بدبخت‌ها فکر کردند وقتی رهبران حماس و حزب‌الله را می‌کشند، انقلاب ساقط می‌شود در حالی که خداوند متعال ترسیم کرده است که این موضوع قائل به شخص نیست. بنابراین باید امید را از دست ندهیم. جامعه‌ای که امید ندارد نمی‌تواند پویا باشد و در میدان نبرد بجنگد. بنابراین باید همواره امیدوار باشیم.

موسوی‌فرد گفت: در خط مقدم، تعداد قابل توجهی در لبنان، غزه و در محور مقاومت، نیازمند کمک هستند و ما باید به آن‌ها کمک کنیم. هر خانواده حداقل ۱۰۰ هزار تومان و هر کارمند یا هر شخصی هم این رقم را کمک کند، حتی ۱۰ هزار تومان و در حد امکان کمک شود. اگر هم قرار است لباس داده شود هم باید نو باشد.

وی با تاکید بر حجاب و فرزندآوری عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو واجب الهی و حداقل شامل ۱۸ عرصه هستند و اگر به آن عمل کنیم همه مشکلات کاهش می‌یابند یا از بین می‌روند.

وی در ادامه، عنوان کرد: وقتی کل عالم در مقابل مقاومت قرار می‌گیرد باز هم آن‌ها عاجز خواهند بود. نتانیاهو به نمایندگان آمریکا گفت اگر دست به دست هم ندهیم نابود می‌شویم و باید برای همیشه خاورمیانه را ترک کنیم بنابراین این، جنگ بقا و سرنوشت است. این یک جنگ آسان نیست و جنگ فناوری است اما همه حرف را تکنولوژی پیشرفته نمی‌زند؛ این جنگ اراده‌ها است اما حرف آخر را اراده‌ها نمی‌زنند، جنگ واقعی جنگ پشتیبانی است اما همه حرف را این نوع پشتیبانی‌ها نمی‌زند و آنچه سرنوشت نهایی جنگ را رقم می‌زند توکل به خدای متعال، پایبندی و استقامت و تاب‌آوری است که این موارد در جبهه اسلامی مشاهده می‌شود. 

امام جمعه اهواز تصریح کرد: آمریکا بداند ما به ناچار با آمریکا و قدرت‌ها شاخ به شاخ خواهیم شد و امت اسلامی اراده کرده است شاخ آمریکا را برای همیشه بشکند.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ و صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص وعده صادق ۳، تصریح کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند اگر دست از پا خطا کنند حیفا و سرزمین‌های اشغالی توسط رزمندگان اسلام شخم زده خواهد شد. اگر جنگ را ادامه دهند به حول و قوه الهی زمینه ظهور امام زمان(عج) و برافراشته شدن پرچم نظام اسلامی فراهم می‌شود.