صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت مراسم تکریم سرکار خانم مصطفوی رئیس هیئت امناء جمعیت دفاع از ملّت فلسطین، از استقامت و پایبندی صبیه مکرم حضرت امام خمینی(ره) به خط و راه پیشوای عظیم‌الشأن تجلیل کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت مراسم تکریم سرکار خانم مصطفوی رئیس هیئت امناء جمعیت دفاع از ملّت فلسطین، از استقامت و پایبندی صبیه مکرم حضرت امام خمینی(ره) به خط و راه پیشوای عظیم‌الشأن تجلیل کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
بزرگداشت و تکریم سرکار خانم مصطفوی، صبیه‌ی مکرّم حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رضوان‌الله‌علیه، کاری شایسته و بسزا است.

این بانوی گرامی با توانمندی و استقامتی که از فرزندِ آن پدر عالیمقام انتظار میرود پایبندی خود را به خط امام و پیشوای عظیم‌الشأن راحل نشان دادند و در همان راه و همان جهت گام برداشتند؛ که یک نمونه‌ی آن تشکیل و هدایت انجمن دفاع از فلسطین است.

از خداوند متعال سلامت و دوام توفیقات این بانوی مکرّمه را مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۳/۷/۲۴    

اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در پاسداشت مقام شهدای راه قدس شهید سیدحسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و تکریم خادم قدس خانم دکتر مصطفوی صبیه مکرم حضرت امام خمینی و رئیس هیات امناء جمعیت دفاع از ملت فلسطین، ۲۶ مهرماه در حرم مطهر رضوی برگزار شده است.