صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳
هریس در جدیدترین مصاحبه‌اش به صراحت اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، راه متفاوتی از راه دولت بایدن را در پیش خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: هریس در جدیدترین مصاحبه‌اش به صراحت اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، راه متفاوتی از راه دولت بایدن را در پیش خواهد گرفت.

کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا برای اولین بار در یکی از مصاحبه‌های انتخاباتی‌اش اعلام کرد، راهی که در صورت ورود به کاخ سفید به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا در پیش خواهد گرفت، متفاوت از مسیر کنونی دولت بایدن خواهد بود.

به گزارش راشاتودی، هریس در جریان گفتگو با فاکس نیوز به صراحت راه خود را از بایدن جدا کرده و عنوان کرد: اجازه دهید، خیلی واضح و شفاف به شما بگویم، ریاست‌جمهوری من در آینده ادامه دوران ریاست‌جمهوری بایدن نخواهد بود.

اظهارات وی به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به گونه‌ای مطرح شد که نشان می‌داد، او در برنامه‌های انتخاباتی‌اش از مسیر سیاسی تعیین شده توسط بایدن فاصله گرفته است.

پیشتر هریس در جریان حضورش در رسانه‌های خبری پیشین آمریکا و به عنوان کسی که به مدت ۴ سال معاون برت بایر، مجری شبکه فاکس نیوز رئیس‌جمهور آمریکا بوده است، از نشان دادن تضاد میان مواضع سیاسی خود با بایدن اجتناب کرده بود.

زمانی که برت بایر، مجری شبکه فاکس نیوز از وی این سوال را پرسید که شما عنوان می‌کنید که نه شبیه بایدن و نه شبیه ترامپ هستید، چه چیز متفاوتی در ذهنتان وجود دارد. هریس عنوان کرد که قصد دارد با استفاده از تجارب حرفه‌ای خود، ایده‌های تازه‌ای را مطرح کند و همچین عنوان کرد از طرح ایده‌های تازه، استقبال می‌کند حتی اگر این ایده‌ها از سوی جمهوری‌خواهانی مطرح شود که از وی حمایت کرده‌اند.

هریس تاکنون در اکثر مصاحبه‌هایی که با رسانه‌های خبری آمریکا انجام داده است، مورد انتقاد شدید مردم آمریکا قرار گرفته است، چرا که چندین مرتبه ازدادن پاسخ صحیح به این سوال که دوران ریاست‌جمهوری‌اش با دوره ریاست‌جمهوری بایدن چه تفاوتی خواهد داشت، طفره رفته است با این حال مصاحبه وی با فاکس‌نیوز متفاوت از سایر مصاحبه‌های وی بود.

او هفته پیش نیز در برنامه دیگری عنوان کرده بود: من جو بایدن نیستم. دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و رقیب سرسخت کامالا هریس بار‌ها وی را به این موضوع متهم کرده است که سیاست‌هایش هیچ تفاوتی با سیاست‌های شکست خورده دوره بایدن ندارد.