صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۳ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳
موفقیت بزرگ محمد کشاورز با گیتی پسند در لیگ برتر بر کسی پوشیده نیست، اما رکورد رؤیایی او با غول فوتسال چقدر است و چند درصد بازی‌هایش را با پیروزی پشت‌سر گذاشته؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی گیتیزن‌ها در دوران بازیگری تقریبا به تمامی جام‌های باشگاهی ممکن دست پیدا کرده و در عرصه مربیگری نیز دو مرتبه فاتح لیگ برتر شده است. محمد کشاورز که چهارمین فصل خود را روی نیمکت گیتی پسند تجربه می‌کند، تا کنون به 70 پیروزی رسیده و تنها در 15 مسابقه طعم پیروزی را نچشیده است. رکورد رؤیایی کاپیتان سابق تیم ملی، 82 درصد برتری در 85 بازی بوده و اولین مربی فوتسال ایران خواهد بود که در کمتر 100 مسابقه 70 پیروزی را به دست آورده.

کشاورز و گیتی پسند در فصل گذشته، از 26 جدال 24 بار برنده از زمین خارج شدند و تا هفته پایانی شکست‌ناپذیر بودند. گروه مدافع عنوان قهرمانی تا به لحظه از 18 امتیاز ممکن به 16 امتیاز چنگ زدند و بدون شکست لیگ را پشت‌سر می‌گذارند. با این موفقیت‌ها، او جوان‌ترین مردی است که تا مرز 41 سالگی دو مرتبه قهرمان لیگ برتر شده است.

توفیق‌های کشاورز تنها در قهرمانی‌ها خلاصه نمی‌شود، این مربی در نحوه بازی تیمش از تاکتیک‌های متعددی استفاده می‌کند و سبک خاصی دارد که باعث شده او را تاکتیکی‌ترین مربی فعلی فوتسال ایران قلمداد کنند.

محمد کشاورز 85 مسابقه روی نیمکت گیتیزن‌ها حضور داشته است و 70 پیروزی، 6 تساوی و 9 شکست، عملکرد رویایی این مربی جوان بوده که از کاندیدای مربیگری تیم ملی نیز نام برده می‌شود.