صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳
وزیر ورزش و جوانان، تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که صد در صد کار پیمانکاری ساخت ورزشگاه جدید در تهران توسط پیمانکاران ایرانی انجام شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: وزیر ورزش و جوانان، تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که صد در صد کار پیمانکاری ساخت ورزشگاه جدید در تهران توسط پیمانکاران ایرانی انجام شود.

احمد دنیا مالی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره  آخرین وضعیت ساخت ورزشگاه فوتبال در تهران، بیان کرد: اکنون در مورد ساخت  ورزشگاه جدید 190 هکتار زمین تحویل گرفته‌ایم. منتهی باتوجه به  اینکه پروژه بزرگی است و تامین منابع آن مقررات قانونی خود را دارد، بخشی  از آن انجام شده و بخشی دیگر در حال انجام است. در مورد اینگونه پروژه‌ها گزارش توجیه فنی و اقتصادی و پیوست فرهنگی آن حتما باید تهیه  و کلیه این گزارش ها باید در دولت مطرح شود.

وی در ادامه اظهار کرد:  بعد از اینکه در دولت مطرح شد ما بایستی مجوزهای بالادستی را در این رابطه که طرح موضوع در جلسه سران قوه است را در دستور کار خود قرار دهیم. به صورت جدی برای ما این موضوع مهم است که پیگیری کرده و آن را به نتیجه برسانیم.در خصوص پیمانکار باید بگویم یک مجموعه داخلی و یک مجموعه خارجی، نه به صورت پیمانکار بلکه مجموعه خارجی به شکل تامین مالی ورود خواهد کرد. تمام تلاش ما این است  که صد در صد کار پیمانکاری ورزشگاه توسط پیمانکاران ایرانی انجام شود.