صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳
دروازه‌بان تیم ملی ایران اعلام کرد: به تنها چیزی فکر نمی‌کنم، این مسائل و رکوردهاست. کسانی که در تیم‌ملی حضور داشتند، باعث افتخارآفرینی شدند و سال‌ها درون دروازه ایران بودند. من هم در این ۱۰ سالی که بودم، اصلا به این فکر نکردم که چه دروازه‌بانی چقدر بازی کرده و چقدر کلین‌شیت کرده است. تمام تلاشم این بوده تا زمانی که هستم برای تیم ملی مثمرثمر باشم و بتوانم مردم ایران را خوشحال کنم. اصلا به این چیز‌ها فکر نمی‌کنم و فقط به دنبال خوشحالی مردم و موفقیت تیم ملی هستم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ورزش سه: دروازه‌بان تیم ملی ایران اعلام کرد در بازی فردا با قطر برای برد به میدان خواهند رفت تا در نهایت جواز حضور در جام جهانی‌ را کسب کنند.
 
 علیرضا بیرانوند گلر باتجربه تیم ملی امروز همراه با امیر قلعه‌نویی سرمربی ایران در نشست خبری قبل از مسابقه حساس با قطر در کشور امارات حضور یافت و صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی و بازی عصر سه‌شنبه انجام داد.
 
مشروح صحبت‌های بیرانوند در نشست خبری امروز را در ادامه می‌خوانید:
 
** می‌توانستیم ازبکستان را ببریم
این فیفادی یکی از فیفادی‌های مهم است. ما می‌دانستیم که بازی با قطر یکی از بازی‌های مهم ما به حساب می‌آید. در بازی اول این فیفا‌دی با تیم خوب ازبکستان بازی کردیم که می‌توانستیم برنده شویم، اما بازیکن ما اخراج شد و ده نفره شدیم.
 
** بعد از اخراج حردانی با قلب‌مان بازی کردیم
با اخراج بازیکن‌مان هم ما خوب و با قلب‌مان بازی کردیم. بعد از 10 نفره شدن احساس نکردیم که یک نفر کمتر داریم و همان روند رو به جلومان را ادامه دادیم. ازبکستان همیشه یکی از تیم‌های خوب است.
 
** در جام ملت‌ها به قطر باختیم اما...
فردا هم آماده هستیم که مقابل تیم خوب قطر یک نتیجه خوب بگیریم. شاید همه بگویند ما در جام ملت‌ها به قطر باختیم، ولی چیزی که دنبال آن هستیم این است که دنبال قهرمانی نیستیم و می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم و در بازی فردا هم می‌خواهیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.
 
** عملکرد خوب خط دفاعی و دروازه‌‌بان تیم ملی؟
در بازی‌های گذشته که خودم بازی کردم، فکر می‌کنم فقط در یک بازی نتوانستیم کلین‌شیت کنیم. این اتفاق خیلی خوبی برای تیم ملی است و خدا را شکر می‌کنم که دیسیپلین خوبی به دست آوردیم و کمتر موقعیت می‌دهیم و کمتر گل می‌خوریم. این خیلی خوب است که تیم ملی به کلین‌شیت عادت کند. بازیکنان خوبی هم داریم. گاها توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.
 
** فردا خودمان باشیم، برنده‌ایم
مطمئن هستم با تیمی که ما داریم و بازیکنانی که هستند و در تیم‌های بزرگ اروپا بازی کرده و می‌کنند شرایط خوبی را رقم می‌زنیم. اگر آن انتظاری که سرمربی ما دارند را ما بازیکنان برآورده کنیم و خودمان باشیم، فردا نتیجه خیلی خوبی را به دست می‌آوریم. فقط باید خودمان باشیم. اینکه کم گل می‌خوریم، امیدوارم فردا هم این اتفاق بیفتد.
 
** عبور از عابدزاده و دو بازی تا رکورد رحمتی؟
به تنها چیزی فکر نمی‌کنم، این مسائل و رکوردهاست. کسانی که در تیم‌ملی حضور داشتند، باعث افتخارآفرینی شدند و سال‌ها درون دروازه ایران بودند. من هم در این 10 سالی که بودم، اصلا به این فکر نکردم که چه دروازه‌بانی چقدر بازی کرده و چقدر کلین‌شیت کرده است. تمام تلاشم این بوده تا زمانی که هستم برای تیم ملی مثمرثمر باشم و بتوانم مردم ایران را خوشحال کنم. اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنم و فقط به دنبال خوشحالی مردم و موفقیت تیم ملی هستم.