صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳
نایب قهرمان مسابقات بدنسازی مسترالمپیا در انتقاد به داوران این رقابت‌ها گفت: اگر هدف فقط داشتن سایز بزرگ‌تر باشد، دیگر نیازی به این همه زحمت نیست. با این وضعیت انگار به من می‌گویند هادی چوپان، برو و بدن بزرگ‌تری بیاور. اما من به دنبال زیبایی و جزئیات عضلانی هستم، نه فقط حجم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: نایب قهرمان مسابقات بدنسازی مسترالمپیا در انتقاد به داوران این رقابت‌ها گفت: اگر هدف فقط داشتن سایز بزرگ‌تر باشد، دیگر نیازی به این همه زحمت نیست.
 
هادی چوپان پس از قرار گرفتن در رتبه دوم مسترالمپیا ۲۰۲۴ در مصاحبه‌ای نسبت به داوری‌ها اعتراض کرد و اظهار داشت: همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین کاندیشن (ساختار دادن به عضلات) و تفکیک عضلانی را به نمایش بگذارم. اینکه مربی‌ام برایم برنامه‌ریزی می‌کند و من این‌قدر زحمت می‌کشم، برای داشتن بدنی زیبا و تفکیک‌شده است. اما در مسابقات مسترالمپیا به نظر می‌رسد که تنها داشتن بدن بزرگ و حجیم ملاک است و داوران به ورزشکاری که وزن بیشتری دارد، رای می‌دهند.
 
چوپان ادامه داد: اگر هدف فقط داشتن سایز بزرگ‌تر باشد، دیگر نیازی به این همه زحمت نیست. با این وضعیت انگار به من می‌گویند هادی چوپان، برو و بدن بزرگ‌تری بیاور. اما من به دنبال زیبایی و جزئیات عضلانی هستم، نه فقط حجم.
 
در مسترالمپیا سال ۲۰۲۴، سمسون داودا توانست عنوان نخست را کسب کند.