صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۹ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: کیوسک دار مالک بدنه کیوسک است که بابت آن بر اساس قرارگیری در خیابان اصلی یا فرعی، ماهانه بین ۶۰۰ هزار تا دو میلیون تومان به شهرداری اجاره می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنا: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: کیوسک دار مالک بدنه کیوسک است که بابت آن بر اساس قرارگیری در خیابان اصلی یا فرعی، ماهانه بین ۶۰۰ هزار تا دو میلیون تومان به شهرداری اجاره می دهد.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در نشست امر‌وز با خبرنگاران درباره وضعیت کیوسک های پایتخت گفت: در تهران ۱۲۷۵ کیوسک با کاربری فروش روزنامه و مجله، گل و تنقلات، کتاب و صنایع دستی داریم.

وی افزود: شهرداری مالک زمینی است که کیوسک در آن نصب شده و کیوسک دار مالک بدنه کیوسک است که بابت آن بر اساس قرارگیری در خیابان اصلی یا فرعی، ماهانه بین ۶۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان به شهرداری اجاره می دهد، قیمت اجاره برای کیوسک درجه یک ماهانه یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، کیوسک درجه دو ماهانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کیوسک درجه سه ۶۵۰ هزار تومان است.

بیگی تأکید کرد: فروش دخانیات مجاز است اما تبلیغ دخانیات ممنوعیت دارد و اگر تبلیغی ببینیم برخورد می کنیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه داد: کیوسک ها قابل خرید و فروش نیست و اگر صاحب کیوسک فوت کند، کسی حقی نسبت به آن کیوسک ندارد و جمع آوری می شود، با توسعه کیوسک ها به شدت مخالفیم چون شهر تهران دیگر گنجایش ندارد.