صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۲ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳
لی کارزلی، سرمربی موقت انگلیس، احتمال پذیرفتن سرمربیگری دائم سه شیر‌ها را رد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: لی کارزلی، سرمربی موقت انگلیس، احتمال پذیرفتن سرمربیگری دائم سه شیرها را رد کرد.

آینده نیمکت تیم ملی فوتبال انگلیس پس از خبر جدایی گرت ساوت‌گیت هنوز مشخص نیست. به دنبال شکست سه شیر‌ها در فینال یورو ۲۰۲۴ مقابل اسپانیا، ساوت‌گیت از سمتش کناره‌گیری کرد.

ساوت‌گیت که برای دومین بار متوالی در فینال یورو شکست خورد جای خود را به لی کارزلی داد که در رده‌های سنی برای اتحادیه فوتبال انگلیس کار می‌کرد و به صورت موقت هدایت تیم ملی را برعهده گرفت.

به دلیل فاصله کم بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا با یورو ۲۰۲۴ کارزلی برای هدایت انگلیس این سمت را قبول کرد و با وجود شایعات پیرامون انتخاب او به عنوان سرمربی دائم، خودش این احتمال را رد کرد.

لی کارزلی پس از برتری ۳-۱ انگلیس مقابل فنلاند در مورد اینکه آیا می‌خواهد به کارش ادامه دهد یا خیر به ITV گفت:"من واقعاً زیاد در مورد آن فکر نکرده‌ام. همیشه همین را می‌گویم. سهم من روی نیمکت انگلیس شش بازی بود و از این بابت خوشحالم. این یک موقعیت ممتاز است.

من واقعاً از آن لذت می‌برم، اما از دو روز گذشته لذت نبردم. من به باخت در تیم‌های ملی انگلیس عادت ندارم، باخت را اصلا نمی‌پذیرم.

رؤسای من روشن کرده‌اند که از من چه انتظاری دارند. این شغل شایسته یک مربی در کلاس جهانی است که جام‌ها را به دست آورده و من هنوز در مسیر آن هستم. "