صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۹ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳
ایران‌خودرو برای متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه، طرح تبدیل حواله پژو پارس به سایر محصولات را اعلام کرد. تولید پژو پارس از خرداد ۱۴۰۳ متوقف شده و متقاضیان خرید این خودرو باید به‌جای این خودرو محصولات دیگری تحویل بگیرند. ایران‌خودرو مهرماه ۱۴۰۳ به متقاضیان خرید پژو پارس خودرو‌های سورن پلاس XU۷P، پژو ۲۰۷ دنده‌ای TU۳ و سورن پلاس بنزینی با موتور EF۷ را پیشنهاد داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران‌خودرو برای متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه، طرح تبدیل حواله پژو پارس به سایر محصولات را اعلام کرد. تولید پژو پارس از خرداد 1403 متوقف شده و متقاضیان خرید این خودرو باید به‌جای این خودرو محصولات دیگری تحویل بگیرند. ایران‌خودرو مهرماه 1403 به متقاضیان خرید پژو پارس خودروهای سورن پلاس XU7P، پژو 207 دنده‌ای TU3 و سورن پلاس بنزینی با موتور EF7‌ را پیشنهاد داده است.
 
متقاضیان خرید پژو پارس می‌توانند خودروهای پژو 207 با موتور TU3 و سورن پلاس با موتور EF7‌ را به روش پیش‌فروش خریداری کنند. سورن پلاس XU7P هم به روش نقدی و هم پیش‌فروش عرضه می‌شود. شرایط خرید پژو پارس با اولویت تابستان 1403 منتشر شده است. درصورت خرید سورن پلاس XU7P به‌صورت نقدی، تخفیف 15 میلیون تومانی شامل حال شما خواهد شد.
 
طرح تبدیل حواله پژو پارس به سایر محصولات، مهر 1403:
ایران‌خودرو آخرین نسخه‌های پژو پارس را خرداد 1403 تولید کرد، سپس خط تولید این خودرو را برای همیشه تعطیل کرد. البته ممکن است در آینده نسخه متفاوتی از پژو پارس به بازار عرضه شود اما درحال‌حاضر، امکان ثبت‌ سفارش پژو پارس از ایران‌خودرو وجود ندارد؛ در نتیجه متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه، باید محصولات جایگزین را برای خرید انتخاب کنند.
 
درحال‌حاضر، قیمت پژو پارس معمولی در بازار آزاد حدود 690 میلیون تومان است. پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7P، حدود 730 میلیون تومان قیمت دارد. قیمت پژو پارس TU5 که خودروی محبوبی به حساب می‌آید نیز به 900 میلیون تومان رسیده است.