صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳
با وجود مذاکرات صورت گرفته با «پل لو گن»، این مربی فرانسوی هنوز پاسخ قطعی و نهایی را برای حضور در تیم استقلال نداده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: با وجود مذاکرات صورت گرفته با «پل لو گن»، این مربی فرانسوی هنوز پاسخ قطعی و نهایی را برای حضور در تیم استقلال نداده است.

باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید و خارجی خود چند گزینه را مدنظر داشت و در نهایت مذاکرات با «پل لو گن» به مراحل خوبی رسید. این مربی فرانسوی در مسائل مختلف با مسئولان استقلال به توافق رسید و تنها چند مورد باقی مانده بود. استقلالی‌ها به این مربی اعلام کردند که تا امروز پاسخ نهایی را بدهد. با این وجود پل لو گن هنوز موافقت قطعی خود را برای حضور در استقلال اعلام نکرده است.

این موضوع تردید‌هایی را به وجود آمده که شاید لو گن قید حضور در استقلال را بزند اگر چه مسئولان استقلال همچنان در ارتباط با این مربی فرانسوی هستند و آخرین صحبت‌ها و مذاکرات با او در حال انجام است تا بلکه رضایت لو گن را جلب کنند.

با توجه به این موضوع و عدم پاسخ قطعی، مدیران استقلال قصد دارند شرایط گزینه‌های دیگر را هم بررسی کنند تا در صورت عدم حضور لو گن، فرصت را از دست ندهند و هر چه سریع‌تر مربی جدید خود را انتخاب کنند.

ممکن است شرایط کنونی باعث شود اعضای هیئت مدیره استقلال فردا (جمعه) دور هم جمع شوند و در این باره تصمیم‌گیری کنند.