صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳
وويژک شزنی می‌گوید بارسلونا باید برای شکست دادن و عبور از سلطه رئال مادرید در لیگ قهرمانان بجنگد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مصدومیت مارک آندره تراشتگن و دوری طولانی مدت او از میادین باعث شد که مدیران بارسلونا به دنبال پیدا کردن دروازه‌بانی باشند که بتواند خیلی زود و به عنوان بازیکن آزاد به جمع آنها ملحق شود و شزنی که پس از پایان مهلت قراردادش با یوونتوس تصمیم به خداحافظی غیرمنتظره با دنیای فوتبال گرفته بود به جمع آنها ملحق شد.

این بازیکن حالا مصمم است که به تیمش در رقابت‌های پیش رو کمک کند و همه منتظر تماشای عملکرد او در دروازه بارسا هستند و به نظر می‌رسد که او هم از روحیه بالایی برخوردار است و مصمم است که توانایی و مهارت‌هایش را در چارچوب دروازه این تیم به نمایش بگذارد.

شزنی علاقه زیادی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و در پاسخ به سوالی درباره سلطه رئال به این مسابقات گفت: «رئال مادرید یکی از آن تیم‌هایی است که همیشه برای پیروزی و قهرمانی در تمامی رقابت‌ها به میدان می‌رود و من اطمینان دارم که همه در بارسا تلاش خواهند کرد تا بتوانند سنت آنها را نابود کنند و جام‌هایی را به دست آورند.

چند باشگاه در اروپا هستند که همیشه برای دیگران منبع الهام هستند و هیچ وقت فقط برای این که در رقابتی به میدان بروند بازی نمی‌کنند. بیش از این که به بارسا بیایم و حالا که در این تیم هستم می‌دانم که تیم بسیار خوبی داریم. بازیکنان جوانی با کیفیت بالا در اختیار داریم و استعدادهای بسیاری در آینده در این تیم خواهند بود. اطمینان دارم که همه با صد درصد توان تلاش خواهند کرد تا جام‌هایی را به دست بیاورند.

حتی اگر این اتفاق رخ ندهد و بارسا در لیگ قهرمانان اروپای امسال قهرمان نشود، آینده بسیار روشن است. من می‌توانم استعداد این بازیکنان جوان که ۱۷، ۱۸ یا ۱۹ ساله هستند را ببینم که به بازیکنان بزرگی تبدیل خواهند شد. فراتر از این سال، آینده این باشگاه بسیار خوب است و هیچ نگرانی خاصی از این بابت وجود ندارد.»