صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳
رییس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه "هر روز که می‌گذرد، هزینه‌های مادی و معنوی این قتل‌عام افزایش می‌یابد."، اظهار داشت: خطر سرایت جنگ به کشورهای دیگر نیز در حال افزایش است.واکنش هفته گذشته همسایه ما، ایران نیزخطر درگیری‌های منطقه‌ای را بیش از هر زمان دیگری افزایش داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس‌جمهور ترکیه گفت: به‌شکل صریح و شفاف می‌گویم که توهمات مربوط به سرزمین موعود به یک شکست بزرگ منتهی خواهد شد.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز چهارشنبه در نشست گروه حزب عدالت و توسعه در مجلس گفت: به‌شکل صریح و شفاف می‌گویم که توهمات مربوط به سرزمین موعود به یک شکست بزرگ منتهی خواهد شد.

اردوغان درباره حضور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل نیز گفت: تاریخ هرگز کسانی را که ایستاده برای هیولایی که دستانش به خون ده‌ها هزار کودک، زن و غیرنظامی آغشته شده است، کف زدند، نخواهد بخشید.

وی با بیان اینکه "هر روز که می‌گذرد، هزینه‌های مادی و معنوی این قتل‌عام افزایش می‌یابد."، اظهار داشت: خطر سرایت جنگ به کشورهای دیگر نیز در حال افزایش است.واکنش هفته گذشته همسایه ما، ایران نیزخطر درگیری‌های منطقه‌ای را بیش از هر زمان دیگری افزایش داده است.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: این تحولات را از نزدیک تعقیب می‌کنیم و همه تدابیر را برای امنیت کشور و ملتمان به‌کار می‌بندیم. نتانیاهو و تیمش وارد یک ماجراجویی خطرناک می‌شوند و هدف نهایی‌شان را به‌روشنی می‌بینیم.

اردوغان با تأکید به اینکه "از امنیت کشورمان نمی‌توانیم عقب‌نشینی کنیم."، ابراز کرد: اجازه نخواهیم داد که از خاکمان عملیاتی صورت بگیرد.