صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۵ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳
طلب اول این باشگاه مربوط به قرارداد چند سال پیش علیرضا بیرانوند با شرکت البسه ورزشی پوما بوده که باید بیرو ۳۰ درصد از این قرارداد اسپانسری‌اش را به باشگاه پرسپولیس می‌داده، اما کوتاهی کرده است. سهم پرسپولیس از این قرارداد اسپانسری ۷۰ هزار دلار بوده و حالا این باشگاه بعد از چند سال دنبال این پول است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس روز بازی تراکتور و فولاد اظهارنامه‌ای را تنظیم و برای علیرضا بیرانوند فرستاد. در این اظهارنامه این باشگاه بر سر دو قرارداد خواهان طلبش از این دروازه‌بان شده بود.

طلب اول این باشگاه مربوط به قرارداد چند سال پیش علیرضا بیرانوند با شرکت البسه ورزشی پوما بوده که باید بیرو ۳۰ درصد از این قرارداد اسپانسری‌اش را به باشگاه پرسپولیس می‌داده، اما کوتاهی کرده است. 

سهم پرسپولیس از این قرارداد اسپانسری ۷۰ هزار دلار بوده و حالا این باشگاه بعد از چند سال دنبال این پول است. اظهارنامه بعدی باشگاه پرسپولیس علیه بیرو درمورد عدم پوشیدن پیراهن این بازیکن که نام اسپانسر باشگاه روی آن درج شده بود، است. او دو بار از این کار امتناع ورزیده بود و حالا پرسپولیس مبلغ ۹۲۰ میلیون او را جریمه کرده است.

در اظهارنامه‌ای که باشگاه پرسپولیس برای بیرو فرستاده تاکید شده است که ظرف ۴۸ ساعت (تا فردا) این مبالغ را پرداخت کند در غیر این صورت از او شکایت قضایی خواهند کرد. گویا این اظهارنامه با دلخوری شدید این دروازه‌بان همراه شده و همان موقع برخی از مسئولان باشگاه سابقش را تهدید می‌کند که افشاگری خواهد کرد.