صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳
«پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام، و شریک عاطفی او، «جولی واویلووا» (Juli Vavilova)، می‌گویند در گیرودار بازداشت کوتاه‌مدت دورف در فرانسه، متوجه شدند جولی باردار است. این زوج معتقدند اضطراب ناشی از تحقیقات و فشار روحی روانی باعث سقط جنین آن‌ها شده است. شریک عاطفی دورف می‌گوید بعد از چند ساعت بی‌خبری از پاول، گوشی جدیدی می‌خرد و اخبار شبکه‌های اجتماعی را می‌بیند که نوشته‌اند مدیرعامل تلگرام شاید به ۲۰ سال زندان محکوم شود و حتی خود او را مقصر دستگیری پاول دورف می‌دانند. او می‌گوید با خواندن این مطالب، دچار حمله پانیک می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام، و شریک عاطفی او، «جولی واویلووا» (Juli Vavilova)، می‌گویند در گیرودار بازداشت کوتاه‌مدت دورف در فرانسه، متوجه شدند جولی باردار است. این زوج معتقدند اضطراب ناشی از تحقیقات و فشار روحی روانی باعث سقط جنین آن‌ها شده است.
 
براساس پست پاول دورف در کانال تلگرام خود، پس از فرود در پاریس، پلیس او و واویلووا را 3 ساعت در فرودگاه نگه داشت. در ادامه تمام وسایل و گوشی‌های آن‌ها ضبط شد. سپس به‌جز دورف، به همراهان او اجازه دادند بروند.
 
شریک عاطفی دورف می‌گوید بعد از چند ساعت بی‌خبری از پاول، گوشی‌ جدیدی می‌خرد و اخبار شبکه‌های اجتماعی را می‌بیند که نوشته‌اند مدیرعامل تلگرام شاید به 20 سال زندان محکوم شود و حتی خود او را مقصر دستگیری پاول دورف می‌دانند. او می‌گوید با خواندن این مطالب، دچار حمله پانیک می‌شود.
 
او درست زمانی که پاول دورف در بازداشت بود، متوجه می‌شود باردار است. خبر بارداری واویلووا را نیز وکیل پاول دورف به او می‌رساند اما این خبر خوب چندان ادامه پیدا نمی‌کند.
 
سقط جنین پارتنر پاول دورف
 
جولی واویلووا می‌گوید به توصیه پزشک و به‌دلیل اضطراب شدید از پاسخ فوری به درخواست‌های مقامات فرانسوی برای بازجویی خودداری می‌کند و چند هفته بعد برای بازجویی خودش را به مجریان قانون معرفی کرد.
 
پس از حدود 40 روز از دستگیری پاول دورف، واویلووا که در هفته دهم بارداری بود، به پزشک مراجعه می‌کند و متوجه می‌شود قلب کودک او دیگر نمی‌تپد. به گفته او، اضطراب ناشی از دستگیری دورف و حاشیه‌های پرسروصدای این اتفاق «برای این کوچولو خیلی زیاد» بوده است.
 
مقامات فرانسوی پاول دورف را 4 روز به اتهامات مختلف بازداشت کردند. این اتهامات شامل مشارکت در انتشار محتواهای جنسی افراد زیر سن قانونی و فروش مواد مخدر بود. اما دستگیری مدیرعامل تلگرام انتقاد شدید حامیان آزادی بیان را نیز به دنبال داشت.
 
منبع: دیجیاتو