صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۹ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳
 از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های امارات، شباب‌الاهلی که سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را در اختیار دارد، برابر بنی‌یاس به پیروزی پنج بر یک رسید تا با کسب پنجمین پیروزی متوالی و ۱۵ امتیاز صدرنشین شود. در این دیدار آزمون که در این فصل عملکرد درخشانی داشته است، در ترکیب اصلی شباب‌الاهلی قرار داشت و گل سوم تیمش را در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند. او با از پیش‌رو برداشتن مدافع حریف و شوتی تماشایی، موفق شد دروازه بنی‌یاس را باز کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: تیم فوتبال شباب‌الاهلی با گلزنی بازیکنان ایرانی این تیم، برابر بنی یاس به برتری دست یافت و به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر امارات رسید.
 
 از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های امارات، شباب‌الاهلی که سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را در اختیار دارد، برابر بنی‌یاس به پیروزی پنج بر یک رسید تا با کسب پنجمین پیروزی متوالی و ۱۵ امتیاز صدرنشین شود.
 
در این دیدار آزمون که در این فصل عملکرد درخشانی داشته است، در ترکیب اصلی شباب‌الاهلی قرار داشت و گل سوم تیمش را در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند. او با از پیش‌رو برداشتن مدافع حریف و شوتی تماشایی، موفق شد دروازه بنی‌یاس را باز کند.
 
عزت‌اللهی در این دیدار نیمکت‌نشین بود و در دقیقه ۵۶ وارد میدان شد. او در دقیقه پایانی این دیدار و از روی نقطه پنالتی، گل پنجم و پایانی تیمش را به نام خود نوشت. لوکا میلیووجویچ، موناس دابور و نیاکات (گل به خودی) دیگر گل‌های شباب‌الاهلی را به ارمغان آوردند.
 
در این دیدار تیم بنی‌یاس با اخراج ژائو ویکتور در دقیقه ۴۲، با یک بازیکن کمتر به کار ادامه داد. از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه نیز الوحده که احمد نوراللهی را در اختیار دارد، در دیداری حساس به مصاف العین می‌رود.