صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۰ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نماز جمعه نصر جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود و هوشمندی رهبر شجاع انقلاب در برگزاری خطبه‌های نمازجمعه به دشمن پیام اقتدار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خانه ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نماز جمعه نصر جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود و هوشمندی رهبر شجاع انقلاب در برگزاری خطبه‌های نمازجمعه به دشمن پیام اقتدار داد.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور نشست علنی امروز مجلس اظهار داشت: در ابتدا فرا رسیدن هفته‌ی فراجا را به کارکنان امنیت‌آفرین و خدمتگزار پلیس و تمامی نیرو‌های کادر و وظیفه فرماندهی انتظامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. تأمین امنیت و آرامش مردم خدمت بزرگ پلیس به کشور است. برای تمام این عزیزان در عمل به این وظیفه‌ی خطیر آرزوی توفیقات روز افزون دارم و همچنین یاد و خاطر شهدای مظلوم و جان برکف فراجا را گرامی می‌دارم.
 
وی افزود: همچنین روز ملی روستا و عشایر را گرامی می‌دارم. روستاییان پرتلاش و عشایر غیور ضامن بالندگی جامعه هستند و نقش بی‌بدیل آنها در امنیت غذایی حفاظت و حراست از فرهنگ بومی پاسداری از مرز‌ها و حفظ میراث فرهنگی کشور بر همگان روشن است.
 
رئیس مجلس گفت: نماز جمعه این هفته رهبر حکیم انقلاب اسلامی، روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود. بار دیگر مردم ایران حماسه وحدت آفریدند و زن، مرد، پیر و جوان با سلیقه‌های سیاسی مختلف برای حفظ کیان وطن پشت سر رهبری حکیم و شجاع نماز وحدت خواندند و جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند و دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه وجود رهبری انقلابی و با درایت و ملتی هوشمند و باغیرت، قوی و سربلند است و نیرو‌های مسلح به پشتوانه این دو نعمت دلگرم و قدرتمند هستند.
 
وی افزود: دشمنان چنین کشوری حتی اگر با خطای محاسباتی دست به ماجراجویی‌های مقطعی علیه کشور ما بزنند نمی‌توانند به استقلال و عزت ملی ما و مسیر کلی کشور خدشه‌ای وارد نمایند. بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب همه ما باید تاکید کنیم که تفرقه سیاست دشمن است، تفرقه میان آحاد جامعه، میان دولت و ملت، میان گروه‌ها و احزاب در جامعه‌ی اسلامی و میان ملت‌ها و دولت‌های اسلامی سمّی مهلک است. همان جنایتکار اشغالگری که شهید هنیه را به شهادت می‌رساند، شهید نصرالله را نیز شهید می‌کند، آنها با شیعه و سنی با انسانیت، با شرافت و با صلح دشمن هستند و اتحاد باید بر این اساس مستحکم شود.
 
قالیباف گفت: هوشمندی رهبر شجاع انقلاب مبنی بر برگزاری خطبه‌های نمازجمعه و تاریخ سازی مردم در این یوم الله به دشمن پیام اقتدار داد، برای جامعه آرامش به ارمغان آورد و در جبهه‌ی مقاومت روحیه‌ی امید تزریق کرد. اینجانب در برابر چنین رهبر و مردمی سر تعظیم فرود می‌آورم و خداوند کریم را سپاس می‌گویم و وظیفه خودم می‌دانم که ابتدا به خودم و سپس به دیگر مسئولان کشور نسبت به حل مشکلات عدیده‌ای که این مردم نجیب دارند به خصوص در حوزه‌ی اقتصادی متذکر شوم. 
 
وی افزود: در پایان از خداوند متعال مسئلت دارم هرگز شاهد روزی نباشیم که ما مسئولان کشور آن را بدون دغدغه حل مشکلات مردم به فردا برسانیم.