صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳
مدیران‌خودرو در نیمه مهر ۱۴۰۳، شرایط فروش برخی محصولات خود را برای پاییز اعلام کرد. در شرایط فروش مدیران خودرو برای پاییز ۱۴۰۳، ۶ محصول از برند‌های ام‌وی‌ام و فونیکس به متقاضیان عرضه شده‌اند. بیشتر این محصولات به‌صورت نقد و اقساط در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. خودرو‌های عرضه‌شده در این بخشنامه عبارت‌اند از: ام‌وی‌ام X۵۵ پرو، ام‌وی‌ام X۳۳ کراس، آریزو ۸ اکسلنت، تیگو ۸ پرو e پلاس، آریزو ۶ پرو و فونیکس FX. این بخشنامه از شنبه، ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳، در نمایندگی‌های مدیران خودرو در دسترس خواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیران‌خودرو در نیمه مهر 1403، شرایط فروش برخی محصولات خود را برای پاییز اعلام کرد. در شرایط فروش مدیران خودرو برای پاییز 1403، 6 محصول از برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس به متقاضیان عرضه شده‌اند. بیشتر این محصولات به‌صورت نقد و اقساط در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. خودروهای عرضه‌شده در این بخشنامه عبارت‌اند از: ام‌وی‌ام X55 پرو، ام‌وی‌ام X33 کراس، آریزو 8 اکسلنت، تیگو 8 پرو e پلاس، آریزو 6 پرو و فونیکس FX. این بخشنامه از شنبه، 14 مهرماه 1403، در نمایندگی‌های مدیران خودرو در دسترس خواهند بود.
 
شرایط فروش مدیران خودرو برای پاییز، مهر 1403:
همان‌طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، ارزان‌ترین خودرو موجود در این بخشنامه فروش ام‌وی‌ام X33 کراس است. ام وی ام X33 کراس از نظر مشخصات فنی، شباهت زیادی به ام وی ام X22 پرو دارد. تیپ دنده‌ای دستی این خودرو به گیربکس پنج‌سرعته دستی و موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی مجهز است.
 
تیگو 8 پرو e پلاس عنوان گران‌ترین خودرو این شرایط فروش را به خودش اختصاص می‌دهد. فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس نیز عنوان نخستین خودرو هیبریدی تولید داخل را از آن خود کرده است. این خودرو از سیستم پلاگین هیبریدی بهره می‌برد؛ بنابراین موتور بنزینی آن فقط نقش ژنراتور را ایفا می‌کند و موتورهای برقی وظیفه پیش‌‌راندن خودرو را برعهده دارند.
 
باوجود آنکه تیگو 8 پرو هیبریدی از 2 موتور برقی بهره می‌برد، سیستم انتقال قدرت آن فقط به‌صورت دیفرانسیل جلو عمل می‌کند. حداکثر راندمان فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس 326 اسب‌بخار قدرت و 510 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس سه‌سرعته DHT‌ نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.