صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳
اسپورت امروز نوشت که دعوت شدن ژول کنده به تیم ملی فرانسه باعث عصبانیت بارسلونا شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 دشان به کیلیان امباپه استراحت داده، حالا این یا مرخصی پزشکی است و یا دلیلی دارد که هنوز فاش نشده ولی به عنوان مثال، ژول کنده که بیش از 1000 دقیقه برای بارسا بازی کرده، به اردوی فرانسه دعوت شده است.
وقتی از دشان پرسیدند چرا امباپه که برابر لیل بازی کرد و مصدومیتی هم ندارد، به تیم ملی دعوت نشده، او جواب داد: «با امباپه حرف زدم و این یک تصمیم مشترک بود. مضدومیت او 100 درصد برطرف نشده و بعد از بازی با لیل به فاصله ای اندک باید برابر ویارئال هم بازی کند. من اینجا نیستم تا روی بازیکنانم ریسک کنم.»

در فرانسه کمی با تردید به این قضیه نگاه می کنند به خصوص اینکه امباپه برابر لیل مشکلی نداشت و امشب نیز مقابل ویارئال بازی خواهد کرد. او در موقعیت هایی بدتر از این نیز به تیم ملی دعوت شده بود.

اسپورت نوشته است که بارسلونا حق دارد که از دعوت شدن کنده ناراحت باشد. وقتی دشان به امباپه، کاپیتان تیمش، استراحت می دهد، می توانست ژول کنده را نیز دعوت نکند که به طور متوالی برای بارسا بازی کرده و در این فصل 1000 دقیقه در زمین بوده است. بارسلونا به شدت خطر مصدوم شدن مدافع فرانسوی خود را حس می کند و بیم این را دارد که این فشار و خستگی سفرهای متوالی در نهایت به قیمت مصدومیت کنده تمام شود. کنده امسال به یک مهره کلیدی در ایده های فلیک تبدیل شده است.