صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در خصوص انتصاب حسین‌زاده به عنوان معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به دنبال راهکار قانونی هستیم و انشالله در مهرماه این مشکل حل خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنا: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در خصوص انتصاب حسین‌زاده به عنوان معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به دنبال راهکار قانونی هستیم و انشالله در مهرماه این مشکل حل خواهد شد.

شهرام دبیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص عدم موافقت مجلس با استعفای عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده حوزه انتخابیه نقده و اشنویه از استان آذربایجان غربی برای انتصاب معاونت رئیس جمهوری در امور روستایی و مناطق محروم کشور، گفت: در این زمینه به‌ دنبال راهکارهای قانونی هستیم و انشالله در مهرماه این مشکل حل خواهد شد.

وی افزود: عدم موافقت با استعفای حسین‌‌زاده غیر مترقبه بود و فکر می‌کردیم، مجلس رویکرد مثبتی داشته باشد اما به دلایلی شاید ابهاماتی برای برخی‌ از نمایندگان وجود داشته است که باعث شد رای ندهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته، با پیدا کردن روشی مناسب که کاملا قانونی باشد، این مشکل را حل کنیم و حسین زاده بتواند کار خود را در معاونت روستایی رئیس جمهور شروع کند.