صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۰ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳
وزیر امور خارجه که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات لبنانی به این کشور سفر کرده، دقایقی پیش وارد بیروت شد. سخنگوی وزارت خارجه نیز در این باره در توئیتی نوشت: «همین الان در فرودگاه بین المللی بیروت فرود آمدیم. هیات ما به ریاست وزیر امورخارجه عراقچی و همراهی دو نماینده مجلس و رئیس جمعیت هلال احمر، با مقام‌های عالیرتبه لبنان دیدار خواهد کرد.  محموله‌ای شامل ۱۰ تن مواد غذایی و دارویی به عنوان بخشی از کمک‌های بشردوستانه ایران، تقدیم لبنان خواهد شد.» 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 اسکای نیوز از ورود عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران به بیروت خبر داد.
 
به گزارش «انتخاب»؛  وزیر امور خارجه که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات لبنانی به این کشور سفر کرده، دقایقی پیش وارد بیروت شد.
 
سخنگوی وزارت خارجه نیز در این باره در توئیتی نوشت: «همین الان در فرودگاه بین المللی بیروت فرود آمدیم. هیات ما به ریاست وزیر امورخارجه عراقچی و همراهی دو نماینده مجلس و رئیس جمعیت هلال احمر، با مقام های عالیرتبه لبنان دیدار خواهد کرد.  محموله ای شامل ۱۰ تن مواد غذایی و دارویی به عنوان بخشی از کمک های بشردوستانه ایران، تقدیم لبنان خواهد شد.  
 
ایران در همبستگی با مردم شجاع لبنان ثابت قدم است. همه منطقه باید وضعیت خطیری که لبنان با آن مواجه است و تبعات آن برای آینده ملت‌هایمان را دریابند.»
 
گفتنی است که بامداد امروز حملات هوایی اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت چندین ساختمان را هدف قرار داد که به طور کامل ویران شدند.
 
الجزیره از قول منابع عبری می گوید هدف حملات اسرائیل، هاشم صفی الدین، جانشین احتمالی سیدحسن نصرالله، بوده است.