صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳
محمود واعظی قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه نوشت: جنایات خطرناک نتانیاهو، نخست وزیر رژیم یادآور جنایات هیتلر و صهیونیسم مشابه نازیسم آلمان هیتلری است. او افزود: اگر ماشین آدم کشی صهیونیستی وفق اتحاد کشورهای جهان متوقف نگردد، هیچ بعید نیست که تاریخ به شکل وارونه تکرار شود و جای گناهکار و بی گناه عوض شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمود واعظی قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در پست اینستاگرامی پیرامون عملیات وعده صادق (۲) نوشت:

جمهوری اسلامی ایران، در راستای حفظ ثبات و امنیت منطقه، پس از تحمل موارد بیشمار نقض قوانین بین المللی بالاخص ترور شهید هنیه در خاک کشورمان، ناگزیر، در اقدامی بازدارنده و قانونی وفق ماده ۵۱ منشور ملل متحد، با حمله راکتی فاخر، دقیق و گسترده اهداف نظامی-امنیتی رژیم خونخوار صهیونیستی را مورد هدف قرار دارد.

وی گفت: با این اقدام، پیام مهمی به رژیم صهیونیستی مخابره گردید که اگر فکر می‌کنید با گنبد آهنین و حمایت‌های کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه از عواقب اقدامات مخربتان دور خواهید ماند، سخت در اشتباهید.

وی افزود: اقدام نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق (۲) غیرقابل اجتناب بوده و موجبات شادی و غرور ملت ایران و همچنین کاهش تالمات مجاهدین محور مقاومت در غزه و لبنان به واسطه شهادت سید حسن نصرالله و شهدای غیر نظامی را فراهم آورد و شعله مقاومت فروزان‌تر به راه خطیر خود ادامه خواهد دهد.

واعظی عنوان کرد: همه مسئولان، احزاب سیاسی و ملت ایران از اقدام بازدارنده فاخر، شجاعانه و دقیق که در راستای حفظ و بسط امنیت ملی انجام شد، حمایت جدی کرده و می‌کنند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران حافظ صلح و خواستار ثبات امنیت در سطح منطقه‌ای و جهانی است.

واعظی تصریح کرد: اما در پی جنایات و تحرکات بحران زای رژیم جعلی صهیونیستی، خاورمیانه آبستن حوادث غیرقابل جبران شده و همه طرفین می‌دانند که ظرفیت توسعه جنگ گسترده جدید در این منطقه وجود ندارد و در صورت پیش آمد جنگ گسترده در منطقه منافع هیچ کشوری تأمین نخواهد شد.

وی عنوان داشت: امید آن می‌رود که رژیم غاصب و حامیان آن به هشدارهای نظام جمهوری اسلامی ایران توجه لازم را نموده و به جنگ عبث دامن نزنند و مرتکب اشتباه جنون آمیز جدید نشوند، زیرا پاسخ بعدی کوبنده‌تر خواهد بود.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی سال‌های متمادی از اقدامات هیتلر علیه یهودیان در جریان جنگ جهانی دوم نهایت بهره برداری را کرد و مع الواسطه آن با مظلوم نمایی واسع بهترین حمایت‌ها از سوی کشورهای غربی را کسب نمود.

وی گفت: جنایات خطرناک نتانیاهو، نخست وزیر رژیم یادآور جنایات هیتلر و صهیونیسم مشابه نازیسم آلمان هیتلری است.

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه افزود: اگر ماشین آدم کشی صهیونیستی وفق اتحاد کشورهای جهان متوقف نگردد، هیچ بعید نیست که تاریخ به شکل وارونه تکرار شود و جای گناهکار و بی گناه عوض شود.

واعظی اظهار داشت: از اقدام فاخر و درخشان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه پاسداران عزیز که موجبات غرور و عزت آفرینی را فراهم نمودند، عمیقاً تشکر کرده و امید آن می‌رود بیش از پیش در راستای تأمین امنیت ایران و ایرانی اهتمامی فزاینده صورت دهند.