صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، می‌گوید مرتکب اشتباه نشده و سبک بازی او به مهاجم استون ویلا اجازه داد تا دروازه‌اش را باز کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 شب گذشته اول شکست ونسان کمپانی در بایرن مونیخ رقم خورد. چهار روز پس از تساوی 1-1 مقابل بایرلورکوزن، این مربی و بایرن در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استون ویلا با نتیجه 1-0 شکست خوردند.

گل ویلا در حالی به ثمر رسید که نویر فاصله زیادی از چارچوب دروازه داشت. در دقیقه 79 پس از ارسال بلند پائو تورس، مدافع استون ویلا، جان دوران از کنار دایو اوپامکانو گذشت. نویر که از دروازه فاصله زیادی داشت تلاش کرد تا ضربه دوران را مهار کند کند اما این ضربه به گل تبدیل شد.

نویر پس از بازی اصرار داشت که اشتباهی مرتکب نشده و سبک بازی او اجازه می‌دهد که فاصله زیادی از دروازه داشته باشد. دروازه‌بان آلمانی پس از بازی به میکروفن دازن گفت: "فکر می‌کنم هرکسی که همه بازی‌های ما را تا به حال دیده باشد، می‌داند که من در هر بازی اینطور بازی کرده‌ام. به نظرم مهاجم حریف خیلی خوب به توپ ضربه زد. شاید حتی اگر دو متر عقب‌تر می‌ایستادم، باز هم مشخص نبود که توپ را بگیرم یا نه."

نویر در ادامه توضیح داد که نمی‌داند آیا سرمربی تیم اکنون دستورالعمل‌های تاکتیکی را برای جلوگیری از چنین اشتباهاتی در آینده تغییر خواهد داد یا خیر.

نویر گفت: "این سبک بازی ماست. هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. فکر نمی‌کنم اینطور باشد. نمی‌دانم سرمربی بعد از گل چیز متفاوتی از ما بخواهد. اما اساساً این همان بازی است که او می‌خواهد ببیند."