صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۲ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳
دوشان ولاهوویچ ستاره اول یووه در شب بزرگ بیانکونری برابر لایپزیش بود و به شوخی از ملاقات با لوکا تونی به عنوان دلیل درخشش خود یاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دوشان ولاوویچ، مهاجم یوونتوس، در پایان بازی با لایپزیش خوشحال بود که حتی پس از دریافت کارت قرمز مستقیم میشل دی گرگوریو، به برنامه اولیه خودشان پایبند ماندند و یک برد باارزش در خاک آلمان کسب کردند. او اصرار داشت که بیانکونری‌ لایق پیروزی بود.

این ملی پوش صربستانی با یک دبل عالی الهام بخش پیروزی 3-2 یوونتوس در لایپزیش بود و این برد در شرایطی حاصل شد که یووه 30 دقیقه را با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

دوشان در پایان بازی گفت: «من بسیار خوشحالم، به خصوص برای تیم و کاری که انجام دادیم. ما تقریباً 45 دقیقه با 10 نفر بازی کردیم. ما ثابت کردیم که یک تیم هستیم. همان‌طور که مربی می‌خواست با هم جنگیدیم و به پرس کردن ادامه دادیم. فکر می‌کنم شایسته برد بودیم. بازی فوق العاده‌ای بود و خوشبختانه آن را بردیم.»

ستارگان سابق یوونتوس، فرناندو یورنته، لوکا تونی و کلودیو مارکیزیو دیشب در جمع کارشناسان آمازون حضور داشتند و تونی بعد از بازی پیراهن ولاهوویچ را به عنوان هدیه دریافت کرد.

دوشان رو به تونی گفت: «ما هفته گذشته همدیگر را ملاقات کردیم و از آن زمان تا کنون دو گل زده‌ام. تو باید بیشتر به دیدنم بیایی!»

ستاره صرب ادامه داد: «مهم این است که بردیم. ما باید به این سطح از رقابت عادت کنیم و شکل بازی خود را بهتر کنیم. ما هرگز تسلیم نشدیم و به پرس کردن ادامه دادیم. برنامه پرس از بالا بود و اینکه توپ را به سرعت بازیابی کنیم و به سمت دروازه برویم. از هم‌تیمی‌هایم و مربی به‌خاطر نحوه آماده‌سازی تیم برای این بازی تقدیر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم همین‌طور ادامه دهیم.»

ولاوویچ در کنار کریستین پولیشیچ، پاتریک کوترونه، متئو رتگی و مارکوس تورام با 4 گل در 6 بازی، بهترین گلزن فعلی سری آ است.

بازی بعدی یوونتوس در سری آ روز یکشنبه برابر کالیاری در ورزشگاه آلیانز است. یووه در حال حاضر با 12 امتیاز از 6 بازی با یک امتیاز کمتر از ناپولی در رده دوم جدول سری آ قرار دارد و آنها هر دو بازی لیگ قهرمانان خود را برده‌اند.