صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳
سفیر اسرائیل در سازمان ملل گفت: کابینه جنگی اسرائیل در حال بررسی گزینه‌های خود برای پاسخ به حمله موشکی جمهوری اسلامی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفیر اسرائیل در سازمان ملل گفت: کابینه جنگی اسرائیل در حال بررسی گزینه‌های خود برای پاسخ به حمله موشکی جمهوری اسلامی است.

به گزارش «انتخاب»، دنی دانون به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: «آنچه رخ داد یک اقدام بی‌سابقه بود و همانطور که امروز در شورای امنیت گفتم پاسخ ما به زودی، بسیار قوی و دردناک خواهد بود.»

او گفت «ما پاسخ محاسبه‌شده‌ای خواهیم داد زیرا به دنبال جنگ تمام عیار با آن‌ها نیستیم و باور کنید که آن‌ها نیز خواهان مشاهده چنین چیزی نیستند».

سفیر اسرائیل در سازمان ملل با اشاره به مقامات ایران ادعا کرد: «فکر می‌کنم آنها می‌دانند که ما توانایی رسیدن به هر نقطه‌ای در خاورمیانه را داریم و این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم چگونه این کار را انجام دهیم و چه چیزی را هدف قرار دهیم.»

دانون گفت اسرائیل نمی‌خواهد شاهد تشدید تنش یا جنگ با جمهوری اسلامی باشد، و تاکید کرد: «پاسخ ما باید حساب‌شده باشد زیرا نمی خواهیم شاهد جنگ کامل با ایران باشیم. و باور کنید، آنها نیز نمی خواهند آن را ببینند. زمانی که در غزه با حماس جنگیدیم، توانایی‌های خود را نشان داده‌ایم و در لبنان هم با حزب‌الله می‌جنگیم. آنها بهتر است قبل از شروع جنگ با ما به آنچه در بیروت و غزه رخ داد نگاه کنند.»