صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳
حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن خمینی»  گفت: در اینکه رژیم صهیونسیتی، پاسخ جنایت‌های خود را دریافت خواهد کرد تردیدی نیست، اما مجموعه جریان انقلاب رهبری دارد و باید تابع تصمیم رهبری باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن خمینی»  گفت: در اینکه رژیم صهیونسیتی، پاسخ جنایت‌های خود را دریافت خواهد کرد تردیدی نیست، اما مجموعه جریان انقلاب رهبری دارد و باید تابع تصمیم رهبری باشیم.

تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره) ره که در حاشیه حضور در دفتر حزب‌الله  در تهران در جمع خبرنگاران حضور یافته بود در ادامه اظهارات خود در این ارتباط گفت: این اظهارات آدم را به یاد این شعر شاعر می‌اندازد که می‌گوید «ای مترسک کلاه را بردار ما کلاغها دیگر عقاب شده‌ایم.»

وی  با بیان این که این بازی‌ها بیشتر برای داخل  اراضی اشغالی است، گفت: مردم ایران ممکن است تحت پذیرش هر صحبتی قرار بگیرند جز پذیرش صحبتهای نتانیاهو.

یادگار امام در پاسخ به سوالی در مورد پاسخ احتمالی ایران به جنایات اسرائیل، گفت: در اینکه رژیم صهیونسیتی، پاسخ جنایت‌های خود را دریافت خواهد کرد تردیدی نیست، اما مجموعه جریان انقلاب رهبری دارد و باید تابع تصمیم رهبری باشیم.

وی تصریح کرد: شرایط منطقه و جهان  شرایط خاص وپیچیده آب  است و باید از  هر آنچه که رهبر انقلاب فرمودند و تصمیم گرفتند حمایت  کنیم.