صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳
سرلشکر موسوی گفت: می‌خواهند برای اربابان و مردم خود پیروزی‌شان را تصویر کنند تا این نتانیاهو جانی دستاوردهایی داشته باشد. مقداری دیگر از این حرف‌ها به خاطر شاخص‌های مادی است که آنها برای خودشان دارند و محاسباتی که می‌کنند و سال‌هاست این محاسبات اشتباه بوده است. اما هر روز صهیونیست‌ها بیشتر به سمت اضمحلال حرکت می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و سردار اشتری صبح روز دوشنبه با حضور در دفتر حزب‌الله در تهران شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله را تسلیت گفتند.

سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و سردار اشتری فرمانده سابق نیروی انتظامی برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران حضور پیدا کردند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران گفت: قطعا خون سید حسن نصرالله توفنده‌تر از خود سید حسن، طومار رژیم صهیونیستی و اربابان ان را در هم می‌پیچد.

وی گفت: می‌خواهند برای اربابان و مردم خود پیروزی‌شان را تصویر کنند تا این نتانیاهو جانی دستاوردهایی داشته باشد. مقداری دیگر از این حرف‌ها به خاطر شاخص‌های مادی است که آنها برای خودشان دارند و محاسباتی که می‌کنند و سال‌هاست این محاسبات اشتباه بوده است. اما هر روز صهیونیست‌ها بیشتر به سمت اضمحلال حرکت می‌کنند.