صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳
رئال در حساس‌ترین بازی ممکن تدبیری اندیشید که بازیکنانش در تله اتلتیکو نیفتند و کارت‌های زرد بی‌مورد دریافت نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 این مطلوب‌ترین سناریوی دربی برای بازیکنان رئال نبود و آنها پیروزی می‌خواستند با این حال طبق دستور آنچلوتی، حتی یک کارت زرد برای اعتراض دریافت نکردند. سرمربی بعد از بازی مقابل آلاوس اعلام کرد که قرار است در این مورد اقداماتی جدی کند و این کار را انجام داد. آن مسابقه بعد از اینکه فده، وینیسیوس و مودریچ به دلیل اعتراض توبیخ شدند، نقطه عطفی برای رئال شد. اعتراضات باید پایان می‌یافت و همینطور هم شد.

جنگ علنی داوران با رئال به‌خاطر حرکات و اعتراضات تحقیرآمیز بازیکنانش به جایی رسید که با هر اعتراضی یک کارت زرد نشان داده می‌شد و تا قبل از دربی، رئال 16 اخطار از جمله کارت قرمز مستقیم مندی در روز اول برابر مایورکا دریافت کرده بود. 9 تا از اینها فقط به‌خاطر اعتراض بود. مشکل به جایی رسید که رئال مادرید به تیمی در لیگ تبدیل شد که بیشترین کارت را به‌خاطر اعتراض گرفته بود. در سه بازی آخر والورده، وینیسیوس و مودریچ (آلاوس)، کارواخال (مقابل لاس پالماس و بتیس)، وینیسیوس (مقابل بتیس) و امباپه، بلینگام و وینیسیوس مقابل اسپانیول.

از این لیست وینیسیوس قابل توجه بود که تنها در هفت بازی لیگ سه کارت برای اعتراض گرفته بود. به‌خصوص کارلتو روی وینی بسیار حساس بود و می‌دانست آرامش او در دربی می‌تواند به تیم کمک کند. وینی هرگز به داور اعتراض نکرد و کارت هم نگرفت. او روی تک گل رئال نیز نقش مستقیم داشت. در واقع دخالت به موقع کارلتو مانع از این شد که رئال در دربی اسیر حواشی شده و بازی را از دست بدهد.