صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است این تیم تحت هدایت ونسان کمپانی بهتر از دورانی است که با پپ گواردیولا سپری کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب ونسان کمپانی برای سرمربی‌گری بایرن مونیخ انتقادات و گمانه‌زنی‌های بسیاری به‌دنبال داشت، اما او موفق شد که با باواریایی‌ها شروعی موفق داشته باشد و این تیم در حال حاضر در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد.

در مصاحبه‌ای با اسکای ۹۰، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، بایرن مونیخ تحت هدایت کمپانی را به‌عنوان قوی‌ترین تیمی که تاکنون دیده، توصیف کرد. او معتقد است که این تیم حتی بهتر از دوران پپ گواردیولا است، زیرا آنها رو به جلو بازی می‌کنند و فقط پاس‌های عرضی و رو به عقب نمی‌دهند.

ماتئوس گفت: «این بایرن قوی‌ترین تیمی است که تاکنون دیده‌ام. به نظر من حتی بهتر از دوران پپ گواردیولا، زیرا آنها رو به جلو بازی می‌کنند و صرفاً پاس‌های عرضی و یا رو به عقب نمی‌دهند، بلکه سعی می‌کنند تمام مدت بازی رو به جلو بازی کنند.

البته بیشتر این بازی‌ها مقابل حریفان ضعیف‌تری مانند زاگرب و کیل بود اما دیروز (مقابل لورکوزن)، این تسلط، این همبستگی، این فشردگی، همه چیز عالی بود. هر دو مدافع مرکزی‌ای که در ۷-۸ ماه گذشته به درستی مورد انتقاد قرار گرفتند، توسط کمپانی به مسیر درست بازگشتند. تماشای بایرن دوباره لذت‌بخش است.»