صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۹ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به مراجعه ۵۷ نفر بر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان‌های چالوس و آمل اظهار کرد: این افراد با علائم کاهش هوشیاری، ضعف شدید و سرگیجه به این مراکز درمانی مراجعه کردند که ۴ نفر بر اثر عوارض شدید جان باختند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به مراجعه ۵۷ نفر بر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان‌های چالوس و آمل گفت: «تاکنون چهار نفر فوت شدند و حال پنج نفر نیز وخیم گزارش شده است.»

رسول ظفرمند مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به مراجعه ۵۷ نفر بر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان‌های چالوس و آمل اظهار کرد: این افراد با علائم کاهش هوشیاری، ضعف شدید و سرگیجه به این مراکز درمانی مراجعه کردند که ۴ نفر بر اثر عوارض شدید جان باختند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸ نفر از این افراد برای پاکسازی سموم دیالیز شدند، گفت: ۲۶ نفر نیز درمان سرپایی شده و از بیمارستان مرخص شدند.
 
ظفرمند با اعلام اینکه ۲۷ نفر از این افراد همچنان جهت ادامه فرآیند درمانی بستری هستند، تصریح کرد: ۵ نفر از این افراد وضعیت عمومی خوبی ندارند و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.