صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳
ادواردو کاماوینگا از امروز بدون مشکل و با طی کردن روند درمان مصدومیتش در تمرینات رئال مادرید حاضر خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاماوینگا در طول چند فصل اخیر یکی از بازیکنان مهم برای کارلو آنچلوتی بوده و انعطاف‌پذیری‌اش برای بازی در پست‌های مختلف و حتی در خط دفاعی باعث شده است که سرمربی رئال مادرید همیشه حساب ویژه‌ای روی او باز کند و از او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی‌اش نام ببرد.

این ستاره فرانسوی در چند هفته ابتدایی این فصل در ترکیب رئال مادرید حضور نداشت و مشغول طی کردن روند درمان مصدومیتی بود که در تمرینات این تیم پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لالیگا به آن دچار شده بود اما حالا بالاخره روند درمانش به صورت کامل طی شده و آماده است که بار دیگر با پیراهن تیمش در زمین حاضر شود.

روزنامه مارکا خبر داده است که این بازیکن قرار است از امروز بدون هیچ مشکل خاصی در تمرینات رئال شرکت کند. او مدتی است که به صورت انفرادی مشغول کار و تمرین است و از امروز به تمرینات تیمی اضافه خواهد شد. شرایط زانوی او کاملا خوب توصیف شده و این بازیکن آماده است تا به صورت عادی و بدون مشکل در تمرینات حاضر شود.

با توجه به مصدومیت چند بازیکن رئال و فشاری که برگزاری دیدارها به صورت فشرده روی بازیکنان این تیم آورده، حضور او در ترکیب کمک بسیار بزرگی به این تیم خواهد بود و خیال آنها را تا حد زیادی راحت خواهد کرد.