صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳
عضو کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رد صلاحیت شده های گزینش آموزش و پرورش، گفت: در این دوره در حوزه گزینش اتفاقاتی رخ داده که کم نظیر بوده است؛ کار گزینش به صورت پیمانکاری به غیر واگذار شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: عضو کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رد صلاحیت شده های گزینش آموزش و پرورش، گفت: در این دوره در حوزه گزینش اتفاقاتی رخ داده که کم نظیر بوده است؛ کار گزینش به صورت پیمانکاری به غیر واگذار شده است.

اکبر پولادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، گفت: در این دوره در حوزه گزینش اتفاقاتی رخ داده که کم نظیر بوده است؛ کار گزینش به صورت پیمانکاری به غیر واگذار شده است، در حریم خصوصی داوطلبان و خانواده های آن ها دخالت شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: افرادی که با دلایل موجه در انتخابات شرکت نکرده اند رد صلاحیت شده اند، اگر قرار است یک سوم داوطلبان جذب شوند دلیلی نمی شود به بقیه آن ها و خانواده هایشان برچسب بزنند، این شیوه با منویات مقام معظم رهبری و قانون اساسی مغایر است، این روند اشتباه اصلاح شود.

پولادی در ادامه تاکید کرد: رد شدن به واسطه کد ۱۹ و ۲ کاملا اشتباه بوده، باید اصلاحاتی در این زمینه صورت بگیرد.