صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳
کارشناسان داوری معتقدند رئال مادرید باید بازی دیشب برابر آلاوس را 9 نفره به پایان می‌رساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئال مادرید باید بدون وینیسیوس و اندریک به دربی مادرید می‌رسید ولی با خوش شانسی و لطف داوری از مهلکه فرار کرد. حداقل این ادعایی است که کارشناسان داوری آاس و مارکا مطرح کرده‌اند.

مورد وینیسیوس

وینیسیوس در دقیقه 30 به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت و اعتراض دیگر او هنگام تعویض می‌توانست به قیمت دومین زرد و در نتیجه قرمز تمام شود.

وینیسیوس واقعا نزدیک بود دربی یکشنبه آینده در متروپولیتانو را از دست بدهد. این بازیکن برزیلی به دلیل اعتراض به یک خطا در دقیقه 30 بازی مورد توبیخ قرار گرفت. او بدون اینکه حتی به داور نگاه کند، در حالی که با دستان باز به سمت سکوها اشاره می‌کرد از داور زرد گرفت.
وینی در دقیقه 90 یک بار دیگر معترض شد، اما این بار برای 6 دقیقه وقت اضافه اعلام شده. کمک داور ابتدا عدد پنج را نشان داد، اما پس از مکث کوتاهی تابلوی 6 بالا رفت. همین قضیه باعث اعتراض وینیسیوس شد که با تمسخر به داور چهارم و تابلوی وقت اضافه نگاه کرد و حتی با دخالت اطرافیان هم او دست از اعتراض برنداشت. با این حال داور به او کارت نداد.

نظر کارشناسان داوری:

ایتورالده گونزالس آاس: وینیسیوس قطعا باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد. حتی نیاز به اطلاع‌رسانی به داور نبود و همه صحنه اعتراض او را دیدند. اگر کارت اول به خاطر اعتراض بود، دومی بیشتر زرد داشت.

پرز بورول مارکا: وینیسیوس باید برای هر دو اعتراضش زرد می‌گرفت. اولی درست بود ولی روی اعتراض دوم نمی‌دانم چرا داور کارت نداد.

مورد اندریک

در جریان بازی رئال مادرید و آلاوس، اندریک، مهاجم برزیلی رئال مادرید، بدون حضور توپ به مورینو ضربه‌ای زد که داور و اعضای VAR به آن توجه چندانی نداشتند. این حادثه که در دقیقه ۸۱ بازی رخ داد، هنگامی که اندریک در حال انتظار برای یک سانتر احتمالی از سمت راست بود، تصمیم گرفت با یک ضربه به مورینو، مدافع آلاوس، خود را از او جدا کند. این ضربه شدیدتر از حالت عادی بود و این اقدام در مقایسه با صحنه‌های مشابه، به طور واضحی می‌توانست کارت قرمز مستقیم داشته باشد، ولی داور زرد داد.

ایتورالده گونزالس آاس: اندریک با زانو به بازیکن آلاوس به نام مورینیو ضربه زد بدون اینکه توپ در کار باشد. تصور می‌کنم داور فکر می‌کرد برخورد تصادفی بوده است. در تصاویر مشخص بود که ضربه عمدی است و قرمز باید داده می‌شد.

پرز بورول مارکا: هرچند ضربه شدید نبود، ولی چون بدون توپ و عامدانه بود، اندریک باید اخراج می‌شد.