صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۲ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس فردا ساعت ۱۹ در ورزشگاه اراک انجام می‌شود ولی امروز ساعتی بعد از فروش بلیط‌ها در سامانه، بلیط‌ این بازی با قیمت‌های میلیونی در بازار سیاه خرید و فروش می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس فردا ساعت ۱۹ در ورزشگاه اراک انجام می‌شود ولی امروز ساعتی بعد از فروش بلیط‌ها در سامانه، بلیط‌ این بازی با قیمت‌های میلیونی در بازار سیاه خرید و فروش می‌شود.
 
از صبح امروز، فروش بلیط‌های بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در سامانه فروش بلیط بازی‌های لیگ برتر آغاز شد ولی ظرف یک ساعت، تمامی ۸ هزار بلیط ۲۵۰ هزار تومانی اختصاص یافته به این بازی فروش رفت.
 
به فاصله ۶ ساعت از به فروش رسیدن تمام بلیط‌های این بازی، بازار سیاه بلیط‌ها در فضای مجازی و سایت‌هایی همچون دیوار براه افتاده است.
با جست‌وجو در سایت دیوار، با بلیط‌ هایی با قیمت‌های قابل توجه مواجه می‌شوید. از بلیط ۴.۵ میلیون تومانی تا بلیط جایگاه VIP که در نوع خود بی‌تکرار است.
با توجه به ظرفیت ۱۵ هزار نفری ورزشگاه شهر اراک اینکه چرا تنها ۸ هزار بلیط به فروش رفته و چنین وضعی در بازار سیاه به وجود آمده است را از مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی جویا شدیم.
 
مسعود پیرایش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کل بلیط بازی‌ها در سامانه فدراسیون فروش رفته و استان هیچ دخل و تصرفی در این خصوص نداشته است و متاسفانه خود ما بلیط بازی را نداریم. 
 
داربی ۱۰۴ چهارشنبه شب در اراک برگزار خواهد شد و بلیت فروشی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که از ساعت ۱۹ چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد از صبح امروز برای هواداران دو تیم آغاز شد و طبق تصمیم‌گیری شورای تامین اراک ۸۰۰۰ بلیت برای این دیدار فروخته شد.
 
قیمت بلیت‌ها ۲۵۰ هزار تومان اعلام شده است. البته هم اکنون تعدادی از بلیط‌های داربی در میدان شهدای اراک با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسد.
 
افزایش بی رویه قیمت بلیط‌های داربی در بازار سیاه، طی زمان کوتاه باقیمانده تا بازی فردا، دور از انتظار نیست. این قصه‌ای است که در سال های گذشته نیز تکرار شده است و اگر فکری برای این مسئله نشود باید منتظر قیمت‌های نجومی‌تر بلیط این بازی طی یک روز آینده باشیم.